Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pff van sommige beelden word ik ook echt niet lekker. 
Uppojono schreef:Ik vind het geen goed teken als ik bij jullie zulke momentopnames kan maken. Dus jullie willen zeggen dat je een paard best aan kunt trekken, als dit maar voor een moment is?!
.
. xKatleentjex schreef:Ik vind het veel erger dat mensen zulke pure propagandafilmpjes blijven maken.
Gelukkig dat jij al bij je verstand bent dat dit geen algemeen beeld is over bitruiters, maar zo wordt het wel aangesmeerd èn geloofd door voornamelijk leken die er geen verstand van hebben maar dat denken te hebben door het zien van twee of drie van zulke filmpjes.
Ik zag laatst een link in een onderschrift naar een collage van bitloze ruiters die serieus in de fout gingen, met weggedrukte ruggen, flink getrek, spanning...was een mooi tegenvoorbeeld van bitloos is ook niet altijd heilig. Oftwel met bit kan zowel heilig als schijnheilig uitdraaien, en dat geldt precies hetzelfde voor bitloos. Helaas zijn mensen nog altijd geneigd om hun mening te geven door enkele duidelijke subjectieve filmpjes, want foto's liegen toch niet? (dat momentopnamen van nog geen seconde er gemakkelijk ernstig uit zien-mijn paard kan ook erg heftig schudden als er een daas op de hals ligt en reken maar als je dan een foto trekt lijkt het alsof we oorlog hebben- en je misschien uit de 500 foto's maar 20 hebt kunnen uitselecteren vergeten we maar). Als je echt wilt weten als het paard zo doet vanwege de ruiters hand en bit (of bitloos), dan moet je toch een filmpje kunnen bekijken van minstens 2 minuten. Anders geven de beelden helemaal geen zekerheid.
.