Kosten veulen fokken? Opfokken dierenarts etc.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Nazarma

Kosten veulen fokken? Opfokken dierenarts etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 19:41

heey, weet niet of dit hier goed staat. Maar wat zijn de kosten van het fokken van een veulen buiten het dekgeld, daarmee bedoel ik oa. de dierensarts kosten in totaal (en dan ga ik ervan uit dat alles gewoon goed verloopt) en de kosten van opfok? wat bedraagt dat per maand?(verschilt natuurlijk per adres) maar gewoon gemiddeld zegmaar. En de verdere kosten? ik overweeg namenlijk om mijn merrie te laten insimineren, maar wil wel eerst weten wat de kosten allemaal zijn voor ik er aan begin Lachen

Groetjes kristy Doei!

monique4

Re: Kosten veulen fokken? Opfokken dierenarts etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:56

Lees dit topic eens door, was laatst ook een vraag van iemand Haha! [KS] Extra kosten bij drachtige merrie...

Opfok is idd verschillend, zowel in de winter als in de zomer, dan staan ze 24/7 buiten, gemiddeld kun je tellen op 100,- euro in de maand, beste kan je in je omgeving even navragen Knipoog

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:10

oke harstikke bedankt zal het topic eesn bekijken

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 16:29

kfps alle kosten dekking dracht stalling hengstenhouder tussen de 1800,00 euro en 2000,00 euro hoop ik alles bij elkaar uit te komen. In dit bedrag zit dan de dekking (1.100 euro daarbij 6% BTW), stalling hengstenhouder, scannen, verzenden sperma, da kosten afdracht stamboek etc.)