In het DBT zijn er nu 3 merries die op springen lijken te staan. Het gaat om Mon-Chique (van Maseike) en Justice (van ProudJustify) en Bibi (van Amandake)
Je kunt stemmen wie als eerste een veulen krijgt en of het een merrie of hengst wordt
Nou hier is de eerste merrie Monchique en uitgerekend op 18 juni.
Ik stem niet op mijzelf ( merrie ) omdat ik niet ga winnen dus mijn stem gaat naar een andere merrie waarvan ik denk die gaat winnen Voor de andere eigenaren dat we een gezonde bevalling en een mooi veulen op de wereld zetten
Een foto vanaf de achterkant. Jus wordt in bedwang gehouden door mijn stalgenote
En een foto van het uier. Deze foto is van 5 mei want ik heb dus geen goede recente foto´s. Allemaal overbelicht. Het uier is inmiddels wel ietsje voller maar nog niet veel.
Ik heb op monchique hengst gestemd, van de uiers die ik kan zien, lijken die van monchique mij het grootst, en ik heb op een hengst gestemd, omdat ik zo het voorgevoel heb dat monchique een hengst op de wereld gaat zetten.
Ja wel een update, geen foto´s helaas. Het licht valt net verkeerd in de stal en de foto´s worden dus te donker. Durfde mevrouw vandaag ook niet uit de stal te halen want DA was aan het slepen met een tractor en alle paarden waren aan het racen door de weides en paddocks, mevrouw zou toch niet stil staan voor de foto´s he Ze is wel vanmorgen opgevoeld en veulen beweegt nog prima dus alles oké daarbinnen Buik lijkt inmiddels wel meer naar onderen gezakt te zijn en banden ook wel slapper, maar uier is weer minder geworden maar ik ontdekte wel witte spikkeltjes op de spenen. DA dacht dat het binnen een week wel gepiept zou zijn, maar zelf denk ik dat het nog wel een week of 2 kan duren. Woensdag ga ik weer en zal ik kijken of nieuwe foto´s gaan lukken en ik haar veilig uit haar stalletje kan halen.
Nee gaat niet goed met mij in dit topic he, maar je weet nooit in een paar dagen kan er veel veranderen he Wie weet zetten we jullie nog wel voor een verrassing.