leeftijd dekken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xWhitneyx

leeftijd dekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 19:27

hey allemaal, ik heb een Koe tinkermerrie Koe van ong 16/17 jaar ( geschat) en zat er aan te denken om haar te laten dekken maar ik heb daar zo'n mn twijfels over ivm met haar leeftijd ik weet wel dat ze al eerder een veulen heeft gehad een jaar of 5 a 5 geleden, nou ik w8 op reacties geef jullie je mening maar Pling

Cassidy

Re: leeftijd dekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:28

Als ze al eerder een veulen heeft gehad, en op deze leeftijd drachtig wordt, is het geen probleem bij een gezond paard om haar op die leeftijd nog te dekken.
Als het de eerste zou zijn, zou ik het niet doen.

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 19:30

oke thnx ja ze is verder zover ik weet helemaal gezond ik ben in fevruarie naar andere stal met haar verhuist toen heeft ze het wel even moeilijk gehad om haar eigenplekje te vindenbeetje stressig maar ze voelt zich nu helemaal als een vis in t water ik ken haar zlef niet eens meer terug zo gelukkig is ze

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:00

Weer zo'n topic, er zijn hier al tig topic's over geweest. Gebruik de zoekfunctie eens.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 07:56

Hier zijn al meerdere topics over geweest. Als je de zoekfunctie gebruikt zal je zeker antwoord op je vraag vinden.