Vanmorgen is er bij ons een tweeling van Sandreo geboren uit een gribaldi merrie. het was een grote verassing want de merrie is 3 gescand dus dan hadden we het moeten kunnen zien. Maar gelukkig is alles gezond en hebben we 2 vrolijke veulentjes in de stal staan. Ze zijn allebei donkerbruin en het zijn een merrie en een hengstje, wie nog leuke namen weet voor deze 2 .. U roept maar!
Hier de 1e foto van de tweeling, helaas een slechte foto maar zo krijg je toch vast een idee. hier waren ze net geboren maar zal vanmiddag even nieuwe foto's maken!
wat bijzonder. Wat een geluk dat het goed is gegaan. Wel ben ik benieuwd hoe het nu verder gaat, heeft de merrie genoeg melk voor beide veulens of voeren jullie melk bij? Uiteraard nog van harte gefeliciteerd met deze twee knapperds
maar van harte gefeliciteerd! alles goed met moeder en kinders wel? bijzonder, hoor. het moet met een C dit jaar, toch, de namen? had je zelf niks bedacht nog dan??
Nee wij wisten het niet. De bevallig verliep alsof het er maar 1 was, geen problemen! En gelukkig maar want dit komt inderdaad zelden voor. De merrie heeft zover we weten genoeg melk en volgens de DA gaat het ook geen problemen geven!
Grappig he toen ik de foto zag dacht ik even dat de foto wel erg goed bewerkt was!
We hebben nog geen namen, moet idd met de C... dus brand los de moeder heet Samantha
Jeetje wat uniek. Super dat alles goed gegaan is. Heeft de merrie haar dracht helemaal voldragen? (je hoort vaak dat ze bij een tweeling te vroegen veulenen)
oowh wat ontzettend leuk! echt een verrassing zeker als je in een keer twee van die ukkies hebt echt fijn dat ze allebei gezond zijn! ben benieuwd naar meer foto's
Oh dit is echt het liefste wat ik in lange tijd gezien heb. Wat een schatjes en wat een geluk dat de bevalling goed gegaan is. Erg veel plezier gewenst en lekker genieten van dit moois en ik kijk met smart uit naar meer foto's.
Cappuccino vind ik persoonlijk leuk. Anders google es, zou wel leuk zijn als je ook een naam met n betekenis erachter hebt Ook op deze site staan genoeg namen: http://www.paardennamen.nl/c.htm