Vandaag was het een lekker zonnig weertje, dus werd Dilhara op de grote wereld buiten de stal losgelaten.
Natuurlijk moest het weer omslaan toen hij nét buiten stond

Hij is zó geweldig!

Halstertje vond hij meteen mega interessant, dus was lekker makkelijk om het aan te doen

En toen ging de staldeur open. Plan was eigenlijk om mams te laten voorgaan en dan Dilhara te laten volgen...met de nodige duwtjes langs achteren. We waren er met zn vieren: 1 om Angel te leiden, 1 om Dilhara te leiden, 1 om zijn achterhand te ondersteunen en 1 als reserve...
Nou, daar dacht meneer dus anders over

"Toedels, mams. Ik ga met het vrouwtje mee, lijkt me wel leuk! Je ziet maar of je meekomt!"
En daar gingen we: ik en mijn ventje, alsof hij al eeuwen aan het touw meegaat

Netjes richting weide, geen seconde getwijfeld. Ik ging en dus ging hij met me mee

1 keertje heb ik hem moeten ondersteunen achter zijn schouder als extra gaspedaaltje.
En Angel die wist niet waar ze het had

Terugkeren ging niet zo geweldig

Weet je, daar kan ik dus echt een rothumeur van krijgen. Tzijn MIJN veulens en MIJN verantwoordelijkheid, maar van zodra ze geboren zijn, moet het hele gezin er zich mee moeien

Heb hem toen eerst even gerust gelaten, hij heeft zich meteen neergelegd en dieieiep geslapen

Vanavond was hij alweer in the mood voor knuffels

Ik ben helemaal fliefd

Maar genoeg gekletst, hier de foto's

Ik heb er 270 gemaakt

Met mama Angel

Koekoek!

Lekker zonnetje komt weer vantussen de wolken piepen...

Even poseren

Vvvroemm. Dilhara heeft zijn versnellingen al gevonden!

MMMMMMM Melk

Deze even om zijn megamegagave maantjes te showen

aaaaah

Liefde...

Is ie niet gewéldig???!!!
ps: de modder die bij wat foto's te zien is, daar lopen ze natuurlijk niet op met zo'n klein veulentje