mijn kleine lieve veulentje nu echt weg :( :(

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

mijn kleine lieve veulentje nu echt weg :( :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 15:55

Hij is nu echt weg.. we moesten wachten tot de hengstenhouder zn paarden ook naar de opfok deed.. en nu ineens zaterdag, was de dag.
Dus hebben we armani weg gebracht. In een groot natuurgebied loopt hij nu met zn vriendjes. Hij is helemaal dikke vrienden met n veulentje van 4 maanden (hij is zelf 6 mnd)..
Ik ging vanmiddag kijken, ik moest lang zoeken want hij stond afgezonderd van de kudde met zn vriendje.. maar na een half uur door het bos gezocht te hebben hadden we hem gevonden. jammer genoeg herkende hij me gelijk (wilde eigenlijk niet dat hij me zag) en kwam hinnikend op me af gedraafd. Toen zijn we naar de rest van de kudde gelopen.. hij bleef de hele tijd bij me, wilde mee.. had de tranen in mn ogen staan, echt dom eigenlijk, maarja.
Uiteindelijk zag hij een paar jongetjes een boomhut bouwen en ging daar heen. Pff nou zag ik weer hoe brutaal hij eigenlijk is. De rest van de paarden bleven veilig op afstand; hij duwde een fiets om en trok een zeiltje mee Tong uitsteken Die jongetjes gingen allemaal de bomen in en Armani stond eronder naar boven te kijken, haha.
Hij is ook zo lief Lovers
Maarja, dat was onze kans om gauw weg te gaan. En toen ik later van het dijkje af keek zag ik dat hij te midden van de kudde stond....
Mis m nu al Verdrietig

Afbeelding

Eetje_WallY

Re: mijn kleine lieve veulentje nu echt weg :( :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:47

ahhh krijg er toch een beetje tranen van als ik dit zo lees..
wat een lieverd!!

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:58

aah wat een schatje Lachen Sterkte..

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 18:10

aah wat een lieverdje Lovers ik vind het helemaal niet raar dat je de tranen in je ogen had Knipoog je hoopte dat hij je niet zo herkennen en dat je alleen hem zou zien tussen zijn vriendjes.. superveel sterkte ermee Ach gut

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:44

oooh sterkte !! Knipoog

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 16:34

Jammer voor je Lachen Maar hij heeft nu echt een ontzettend goede jeugd die jij hem nu geeft en over 2 jaar heb je m voor altijd bij je misschien en kan je hem elke dag knuffelen en rijden Lachen