Nu is het aftellen richting afspenen begonnen, want we zitten over de helft...nog twee maandjes... op de dag dat hij 5 maand wordt, wordt hij opgehaald...
Iedereen vraagt me altijd hoe ik afscheid van m'n veulens kan nemen, maar eigenlijk heb ik daar dus geen probleem mee

Hij meet nu 1m20. Manen- en staartvreten zijn grotendeels opgehouden dankzij skippybal

onderaan staan ook 3 filmpjes in link

Veulenhaar is bijna weg...eindelijk! Ik hoop dat hij de laatste restjes tegen eind volgende week ook nog kwijtspeelt, want dan moet hij naar de keuring.
Verder een braaf kereltje...helaas lijkt hij als twee druppels water op zn moeder wat kracht en koppie betreft! Gelukkig is hij meteen vanaf dag 1 in handen geweest, anders hield ik hem nu niet meer

Hij is stilaan aan het genezen...wat begonnen was met een kleine verkoudheid is uitgegroeid tot een strottenhoofdontsteking waarvoor hij enkele dagen behandeld werd met antibiotica. Hij leek weer gezonder, maar de ontsteking was gezakt en zat nu op zijn luchtwegen (luchtpijp en luchtpijptakken, gelukkig nog geen bronchitis) met wat koorts erbij. Na een weekje antibiotica is zijn temperatuur nu normaal, verder voelt hij zich weer helemaal lekker, hoest is sinds gisteren ook helemaal weg! Hehe

Zo zag hij er begin juli (01/07) nog uit:
http://img277.imageshack.us/img277/9621 ... der2qa.jpg
en verleden zondag 16 juli 2006:
Haaaaai!

Ik moet mij steeds meer bukken om bij de melkbar te komen

En dan die hitte

Jaja, het leven van een veulen van drie maand is...zwaar...

Aangezien melk drinken teveel moeite kost, moet ik wel gras eten...maar daar moet je je ook al voor bukken!

Dus reageer ik me af op die oranje bal in de wei

Twee konten vergelijken...

Gaat het zo'n beetje?

Aanvalluh!

Hebbes!

't is me toch te heet om gek te blijven doen...

Beetje schaduw zoeken achter mams..

Leuk koppie

Nou goed dan...nog een drafje eruit persen

En tot slot nog een galopje

Laat je even een berichtje na, nu je hier toch al bent?