......heeft er een broertje bij!
Neon heeft het weer geflikt, en ons compleet verrast.
Gisteren nog niks te zien, zei nog wel tegen Jan dat het niet heel lang meer zou duren (over 2 weken was ze eigenlijk uitgeteld), de vulva was opgezet. Ik was vanmorgen nietsvermoedend gaan werken, en Jan had uitgeslapen. Om 9 uur opgestaan en direct bezoek gehad. Een andere Jan, collega-hackneyrijder, kwam kletsen over de wedstrijd die ik gisteren gereden had en dat Michael zo goed was. Uiteindelijk was het 10 uur dat hij weg was en Jan ging voeren. Hij liep richting stal en hoorde de hengsten al hinniken, en dacht dat er weer eentje losgebroken was, de limburger liep vorige week namelijk los en toen was het ook kabaal. Keek in de stal, zag alle stallen dicht en geen rotzooi, nog even in de wei, niks aan de hand. Bedacht dat hij ze eerst drinken ging geven, dus hij pakt de emmer van Neon en doet de deur open om die in de stal te zetten, en hij was compleet verrast, want daar stond hij dan! Meteen nageboorte gechecked, alles was goed. De hengsten waren dus druk vanwege het veulen!
Om half 11 belde hij mij op, dat ik een hengstveulen had, met een mooi kleurtje maar niet het verwachte kleurtje, het is een effen bruine. Wel een mooie bruine kleur, het Lamento-kleurtje. Nu maar hopen dat het niet veranderd als de veulenvacht eraf gaat, tenzij het een appaloosa wordt
Ik heb moeten wachten tot 12 uur voordat ik naar stal kon gaan, frustrerend zeg! Ik liep helemaal hyper op het werk rond! Gelukkig wel het fototoestel bij.
Na het werk, om 16 uur, weer geweest en vroeg avond nog even buiten gezet, alleen zaten er teveel dazen.
Maar genoeg gekletst, er zitten al veel mensen op de foto's te wachten!

En uiteraard, jullie raden het al......ik heb nog geen naam. ::oops: