Van maandag op dinsdag heb ik de hele nacht wakker gezeten bij Brego. Maandagmiddag begon hij vaak te rollen en op z'n rug blijven liggen. Toen ze later op stal stonden deed hij het steeds vaker en hij lag ook elke keer vast. Ik had 'm wel de darmpek uit zien drijven vrij vlot na z'n geboorte, maar daarna niet meer zien poepen. Laat op de avond lag hij steevast op z'n rug en kwam enkel overeind om nog te drinken, dus de da gebeld die er om 1 uur was. Wat ik vermoedde was dus waar, er zat nog wat darmpek vast dat hij er niet uitkreeg. Hij kreeg van de da een klysma en een pijnstiller en daarna moest ik om het uur controleren en weer klysma's geven. Halfverwege de nacht kwamen ze er wel af en hij werd gelukkig ook steeds levendiger en vrolijker naarmate de nacht vordere. Rond 10 uur dinsdag overdag kwam de Da nog een keer en die zei dat alles er nu wel uit was. Daarna ben ik een dutje gaan doen

Deze foto's zijn van maandagochtend/middag (2 daagjes) toen hij zich nog wat goed voelde. (hij galoppeerde van z'n moeder vandaan, dit werd naar mate de dag vorderde veel minder):
dinsdag was het gelukkig mooier weer. (3 dagen oud)
Slurp..
Ik heb jeuk!
Ik eigenwijs??

4 dagen (woensdag)
Doei mams!
5 dagen (donderdag)
We beginnen de dag met een dutje

Met zoveel Duits bloed komt er af en toe een naar trekje naar boven

Nou dat was de 'selectie' die ik heb gemaakt