Dinsdagavond was ik nog langs Candy gegaan om haar kegels op de foto te zetten, maar dit ging niet meer omdat ze inmiddels melkdruppels op haar spenen had ipv kegels. Na het poetsen begon ze ook te lekken. Om 22.00 uur Candy op stal gezet, heel relaxed lekker hooi eten. Om 23.00 uur gebeld met de staleigenaar, die is nog gaan kijken, nee niets aan het handje.
's Ochtend om 6 uur werden we wakker gebeld: het veulentje is geboren, staat al te drinken naast Candy en de nageboorte is er ook al af!!!
Wij (man, 3 kinderen en ikzelf) meteen heen en wat een cutie, behoorlijk eigenwijs en nieuwsgierig, kwam meteen naar ons toe om te knuffelen. En Candy is echt een superlieve moeder. Het is haar eerste veulentje en Zazou mocht meteen drinken ondanks dat het zeer deed (iieeuw kreetjes iedere keer als Zazou een speen pakt), ze trekt zelfs haar buik helemaal in zodat Zazou er beter bij kan

Nou hier de foto's:
DAG 1 :
Nieuwsgierig meteen bij ons komen knuffelen:
Vervolgens (zeer belangrijk meteen na de geboorte

Jeuk aan mijn achterbeentje, ja ik kan erbij zonder om te vallen:
Mooi staartje heb ik he, met een echte krul erin:
En dan lekker slapen na al die bewondering:
DAG 2:
Lekker drinken bij mama, alleen als ik aan de ene speen zuig spuit de melk ook de andere speen

Daarna steek ik mn neus in een leuk roze ding, krijg ik het zomaar om mn hoofd heen. Dat dacht ik dus niet, eraf dat ding:
Even mooi poseren voor de foto:
Dat roze ding gaat toch echt niet vanzelf af:
Nou ben ik toch echt moe van die fotoshoot, lekker een dutje doen: