het begon zo 2 weken geleden er was een merrie bij mij op stal zwanger en moest al bijna bevallen.
ik vroeg ( als grapje ) aan me moeder of ik geen veulen zou mogen, waarop ik dus antwoord verwachte van nee doeg je zit op nog school blablalbla!
Maar nee dat was het dus niet, tot mijn grote verbasing zei ze als je zeker weet dat je het kan betalen en er je best voor doet dan mag het wel, maar dan moet je wel goed gaan sparen. ik meteen helemaal blij, en de eigenaresse opgebeld. die het ook wel erg leuk vond dus zo gezegt zo gedaan
patty de moeder was alleen al 2 weken overtijd en nog geen verschijnselen, gister kreeg ik te horen dat ze al hars etc. had en dat het snel kon gebeuren en daar stond ik dan vanacht om 5 uur, met een pracht hengstje voor me neus! ik ben echt blij met hem, hij blijft ongeveer 5 maanden bij ze mama en daarna kom ik in een andere stal te staan, ik blijf echter wel op stal staan waar ik nu ( met me vz paard) ook sta!
Genoeg geluld hier de foto's van de mooiste kerel op deze wereld

wat vinden jullie van deze mooie tinker man:)??
maak kennis met Palliter ( paitti X cadfeal )
Dit was vanacht, om 5 uur. net ( ongeveer) een half uurtje op de wereld

Ook vanacht

Even kroelen ( vanacht )

en net even heen geweest, lekker nara buiten gebracht
zijn eerste pasjes buiten waren dan ook erg spannend, maar ging eigenlijk echt super!

Verstoppertje spelen achter mama

even gek doen

als laatste de aftekening in ze nek waar ik zo dol op ben is op deze goed te zien!
http://tinypic.com/1111k7b.jpg
en wat vinden jullie van deze man?
ik ben nu al helemaal gekop hem, hij is nog geen eens een dagje oud:)