gisteravond had ik het berichtje van Pasha nog eens gelezen, die gaf aan dat Pasha helemaal geen tekenen gaf van een naderende bevalling. Daar werd ik een beetje zenuwachtig van, gisteravond zette ik hier nog foto's neer wat tepels met een wit puntje. Dus ik gisteravond toch maar extra stro in de stal gestrooit, madame viel flink aan op haar biks, muesli en hooi dus ik dacht: nee dat komt niet vanacht!
Zelf werd ik rond half 6 wakker omdat ik buikpijn had, vanaf die tijd heb ik de hele tijd zitten twijfelen of ik niet nu al moest gaan waken en of ik niet even naar de schuur moest lopen om te kijken of er al iets zou zijn. Een stemmetje in mijn hoofd verklaarde me voor gek dus ik bleef liggen. Om half 9 hield ik het niet meer en ging ik naar achter, wel de digi mee voor het geval dat!

Ik stond voor de deur en er begon niemand te hinniken, het bleef vrij rustig. Dus ik doe de deur open, kijk naar binnen en zie 2 kleine oortjes en een stukje hoofd. Ik dacht dat ik gek werd, vlug het licht aan gedaan en ja hoor.....daar stond Allure van Oosteinde al helemaal droog op haar benen de wereld in te kijken!
Binnen no-time begon madame te poepen en een kwartier later hing ze aan de melkbar. Ik stond er met mijn neus bovenop om te kijken of er nu ook melk uit kwam, ze stond ontzettend te smakken en daarna liet ze me een melksnor zien

Jullie willen echt niet weten hoe blij ik ben, zit hier nog een beetje te trillen!!
ik heb de nageboorte uit de stal gehaald en uitgelegt, snapte er even niks van want het lijkt niet echt op een broek, veulenbroodje was nergens te vinden of ik moet hem over het hoofd gezien hebben tussen het stro. Er steekt gelukkig niks meer uit Sil, dus ga er nu even vanuit dat de nageboorte er helemaal af is gekomen. Zoals gewoonlijk viel Sil aan op haar biks en stond daarna heerlijk van haar hooi te eten, ze voelt zich kiplekker!
hier de eerste foto die ik gemaakt heb, hier stond ik nog te trillen hihi!!

haha ze kijkt wijs en nieuwsgierig uit haar ogen, dat beloofd nog wat!!

de nageboorte uitgelegt