Vandaag hebben we weer heerlijke dingen meegemaakt, die Boo aan jullie graag wil showen.
Maar eerst maar beginnen bij vorige week. Er kwamen namelijk mensen een zilver ding in de stal hangen. Ik kon er wel met mijn neus doorheen, maar mama niet. Haha, zo had ik al het eten voor mezelf. Ik snapte het niet meteen, maar nu weet ik dat daar heerlijke brokken in liggen die ik al erg goed kan eten, eet ik nog alleen maar!! (soms stoot ik er ook mijn hoofd aan
)Ik mocht vandaag in de buitenbak met nog een veulen en moeder. Ik had daarmee al eerder kennis gemaakt, maar van de moeders mag ik nog niet met haar spelen. Ik verveel me soms best wel en nu had ik een nieuw speeltje gevonden, DE PLAS!!
De baas zegt: zo trof ik haar vanmiddag aan (ik had het halster weer niet zelf omgedaan

Lekker nat en vies!! Yes!!
Mama ging de plas mooi niet in, die zag groen gras!!
Ik probeerde hier golven te maken, maar het lukte niet goed.
Kom mam, je kunt er ook wel in hoor!
Mama wil niet... Hier een mooi plaatje met 2 moeders en 2 veulens. Ik ben wel de stoerste he??!!
Hier kun je goed zien, dat ik er niet meer onderdoor kan...
Joepie, altijd leuk.. Samen met de baas op de foto! Een heerlijke kus, maar mama ging ervoor staan
"Ik wil ook op de foto, het is ook mijn baas", zegt Jip!
Jammie!
Als mijn baas me kriebelt krijg ik altijd alleen maar meer jeuk....
Heerlijke paal om tegenaan te leunen..
En nu ben ik de paal... (mama wordt er moe van)
Wat heerlijk, ik val in slaap!
KUSSSS, ik wil een kus!!
Dit vind ik een plaatje!!!! Wat sta ik er toch weer verrukkelijk op en mijn baasje trouwens ook. Echt een verliefd stel!
En Jip ook een kus, blijft ook een super schat!
Na lang geknuffeld te hebben, wilde ik de plas weer in. En deze keer kreeg ik mama mee!!
Ben ik lenig of ben ik lenig?
Op stal nog even knuffelen met mijn andere baasje

Mam erin en ik eruit

Kan je dit eten?? Het smaakt wel goed!
Dit wil je niet geloven. Ze vonden mij vies en dus kreeg ik water over mijn voeten... (absoluut niet veel hoor, was een test

Stiekem vond ik het best leuk hoor en ik miste mijn mama niet eens, ik ben echt stoer he??!!
Nu mijn voeten wat schoner zijn kun je mijn mooie voeten zien, cool he?!
Als laatste een spelletje?? Zoek mij!!
Hier zit ik in de gevangenis en dat hoesje van de camera wil ik stelen.. hehehhe
Leuk dat jullie hier keken, groot ben ik al he. Ik kan al bijna over de deur heen kijken! Blijven jullie me volgen, want ik maak vast nog veel meer mee!!
Sorry voor de hoeveelheid, maar je wil dat toch niet missen

wel een eigeweisje ofniet