Hij is 8 mei al geboren maar hier zijn de foto's van onze kleine (nouja, kleine...) Blits. Papa is Parcival en mama is Evottie.
Dank u Ik vind dat oplopende witte aan zijn voorbenen zo leuk! En de kleur en eigenlijk alles natuurlijk.
Wat een prachtig veulen Janne! Inderdaad heel chique, mooie lange benen en ook een mooie hals of niet?
Hij krijgt al echt zo'n gespierde hengstenhals! Hij zwaart nog wel uit denk ik. Ik ben helemaal verliefd op mijn 2 veulentjes....
jep ik geef toe... HET IS EEN LEUKERTJE... jep. die laap shot is leuk en dat ie daar zo ligt ook ... are u happy?? yes u are!!
Even ter vergelijking, Blits met zijn grote broer Attent(v. Sirius) van vorig jaar.Allebei lief maar wat een verschil toch eigenlijk!
Zou ik misschien mogen vragen wat de afstamming van Evottie is Mijn oude paard had namelijk een zus die Evottie heet.. Dus misschien wel familie..
Blits staat inmiddels in de 'kudde' (dat ik dat nog eens zou kunnen zeggen) bij zijn 2 grote zussen [naam] en Zinne en zijn nichtje [naam]. Er wordt nog niet gespeeld maar dat zal ongetwijfeld niet lang duren. hij poept waar mama poept, netjes hoor.