Mama Tinkerbell had een date met Longacre Bro, vandaar dat de kleine bij zijn twee-weken-verjaardag niet thuis te spotten was.
Ik wou jullie eigenlijk laten smachten tot hij 3 weken oud is, maar Tinkerbell zag er nu net zo stralend uit dat ik toch wat foto's moest maken

Chenoa gaat goed...heeft wel al erge hengstenmanieren en op de laatste dag bij de hengstenhouder probeerde hij naar mij te steigeren...hij heeft meteen fiks wat te horen gekregen...en tot hiertoe heeft ie nog niet weer geprobeerd...gedraagt zich keurig

Tijdens het wassen van mama Tinkerbell is hij alleen in de box gebleven: de eerste tien minuutjes heeft ie wat gehinnikt, maar daarna was alles rustig

Sinds gisterenavond krijgt hij 250g veulenvoer bij in een eigen eetbak

Kortom: alles prima met mijn kerel...behalve... KIJK ZELF

Eerste pic op de "nieuwe" wei: na een dikke week geen gras meer te hebben gezien, ging Tinkerbell er met de kleine meteen vandoor tussen de bomen: HONGER

(ze staan nu op onze boomgaard waar normaal mijn geiten lopen omdat we op de andere weide de omheining aan het herplaatsen zijn)

Mama Tinkerbell, nog niet helemaal witter dan wit, maar we zijn op de goede weg

Chenoa

Hier zie je goed dat ze nog niet helemaal terug in model getrokken is...buik nog wat breed en kont nog niet weer helemaal in proportie...

Rennen kan hij nog steeds

Eendenonderzoek...

Chenoa kan ook erg "droopy" kijken

Ojeeeeeeee...een klimtoren...wat doe je daarmee als veulen

Wassss dat??? *bang* (een doodsimpele plank

Heeeelppp ik wil niet dichterbij...

Schijnbeweging

Zo heb ik nu tal van foto's

Beetje later...inmiddels al gerold (veulen knieën en dergelijke

Fotograferen begint al moeilijker te woren want hij komt steeds naar je toe

Ik weet niet wat hij hier aan het doen was...maar tis wel een grappige foto geworden

Wat hebben wij een fluogroen gras

Mooie mamastaart

En dit doet Chenoa ermee...

En heel beteuterd afdruipen omdat hij niet mag...

Bye bye... dat was het weer!

Laat je even een reactie na

Ik heb even na het foto's trekken Tinkerbells staart in een dikke vlecht gelegd en ook een viertal vlechten in haar manen gedaan en alles duchtig besproeid met dettol...tot hiertoe heb ik hem nog niet opnieuw zien proberen...hoop maar dat het afdoende is