.Hallooo was ik weer
, jullie hebben me gemist he..
Kijk ik had zo bedacht speurveulen te worden, aangezien ik handtastelijk en brutaal genoeg ben niet waar?
Zaak is, wel eerst je moeder over te halen..
Maaaaaaaam ik wil speurveulen worden
!
Maaaaaaahaaam luister dan

Stommerd. Dan zoek je het maar uit!
Als echt beginnend puberveulentje [jaja ik ben er vroeg bij] ren je dan eerst een paar boze rondjes om je ongenoegen kenbaar te maken.

Grote kans dat moeders je waarschijnlijk nog steeds negeert, hoogst irritant maargoed die pakken we later wel aan
.Kijk, ik als superspeurveulen merk natuurlijk alles wat niet in de wei hoort de liggen op, dat moet ook, stel dat het tegen je kan werken ofzo..

Ziet er niet naar uit alsof ik er iets mee kan, volgende graag

Het is groen maar geen gras.
. 
Kijk, een baan als speurveulen is natuurlijk niet weggelegd voor iedereen, daar moet je aanleg, talent en de looks voor hebben. Dat zit bij mij allemaal wel snor dus hier toch een uitleg voor de mensen die net niet goed genoeg zijn
. Je bekijkt de potentiele dader eerst goed en onschuldig, laat niets merken !!

Is de dader nog steeds nietsvermoedend, ren je met een rotvaart erop af om hem te overdonderen
.

Kijk uit, daders kunnen vluchtgevaarlijk of gewoon helemaal gevaarlijk *
* zijn dus voorzichtigheid is geboden! 

Dan begin je professioneel je onderzoek, alles moet onderzocht worden
.

Zodra je klaar bent met je onderzoek trek je je engste gezicht en spreekt de dader eens een hartig woordje toe

En oma Hester ziet er ondertussen zo uit

Jullie snappen dus wel dat je niet meer veilig gehurkt in de wei foto's kunt gaan zitten maken he, dan komt er zo'n ongeleid projectiel op je afgestormd
. Stoppen? Noooit van gehoord
..Foto's zullen niet allemaal scherp zijn, reden hierboven gegeven
.
.