Vanacht is bij ons ons 1e veulentje geboren. We schrokken ons dood toen we hem zagen. Het hoofdje is niet goed ontwikkeld en het had geen ogen. We hebben hem meteen laten inslapen. De beelden zijn schokkend!!! vet zielig...
We krijgen nog 7 veulentjes hopen dat dat allemaal goed gaat....
Sorry voor mijn reactie, ik bedoelde niet dat ik het niet geloof, maar omdat ik echt nog nooit zoiets had gezien!! Echt zielig zeg! Maar was het haar eerste veulen??
stalnijmegen
Ow.. dat ziet er niet erg fijn uit. Leefde het veueltnje dan nog? Heel erg veel sterkte, en ik zal mee duimen dat de rest gewoon goed ter wereld komt. Groetjes, mij
De tranen springen in mijn ogen.. Wat vreselijk zielig! Maar het is beter dat hij ingeslapen is.. Hopelijk hoef je zoiets nooit meer mee te maken en zijn de andere veulens wel goedgevormt en gezond!
Dat lijtk me schrikken... Heel veel sterkte, leefde het vuelen jen og wel? Héel veel sterkte er mee en hopen dat de rest wel goed komt... De merrie staat idd. erg bedroefd bij...
Ahhh wat erg, wat een schok is dat, zo er naar uitgeleefd. En je ziet het moederpaard echt een beetje triest kijken. Sterkte en ik hoop dat de rest van de veulens gezond geboren worden!!!
Dat is wel even schrikken zeg! Goed dat jullie hem hebben laten inslapen. Hoe gaat het nu met de merrie? Hopelijk gaat het bij de andere 7 veulens beter