Ging net voeren, zie ik dat er bij Katinka een soort nageboorte uit haar kling hangt.. Ik dacht meteen "nee he", maar ja dus. Verderop in de wei lagen 2 kleine veulentjes, waarvan de grootste een mooi driekleur hengstje en de kleinere waarschijnlijk een zwartbonte. We hebben verdorie zoveel gescant, en dan glipt er toch nog zoiets tussendoor.. Veearts is net geweest, en tussen nu en kwart over 1 moet de nageboorte eraf komen, anders moet ze gepelt worden.
jee , dat is niet niks, gelukkig, tenminste hoop ik, is het nog goed met de merrie, waarschijnlijk , raar gezegt, zal ze de veulens nier eens missen, de natuur is wreed, succes met het verlie
Jemig meid!! Wat een verschrikkelijk nieuws weer Ik duim ervoor dat Katinka snel beter wordt. Jemig wat een domper op het nieuwe jaar zeg Heel veel sterkte toegewenst!
aah nee dat meen je niet! wat ontzettend jammer zeg! en een tweeling, wat apart dat dat nooit op de scans is gezien. heel veel succes en sterkte, en hopen dat de nageboorte er goed afkomt
Eind april was ze uitgerekend. En ja, ik vond haar dik, maar ik denk elk jaar wel dat er een 2-ling in zit zo dik wordt ze altijd..
Oei dan moest ze eigenlijk niet zo superlang meer.. Echt dat is dan wel heel erg sneu dat het zo eindigt.. Terwijl ze wel gewoon goed gescand is enzo..
Aaah wat naar zeg En zo lang moest ze nog niet eens meer... Wel raar dat ze dat niet hebben gezien op de scan En ook zielig voor de merrie zeg, die zou ook wel van slag zijn... heeft ze een veulen die niet hoe het hoort te doen, zou ze wel helemaal in de war van zijn... Echt zo jammer, heel veel sterkte
Ojee...daar ben ik dus ook bang voor he, gelukkig is Tinkerbell nog opgevoeld ook in een later stadium van de dracht, dus hoop ik maar dat de da het dan wel zou gevoeld hebben... (maar nu ga ik toch gauw even kijken bij mijn paardje, om dat nare gevoel kwijt te raken)
Hopelijk komt de nageboorte goed af!!! De veulens kwijt is al erg genoeg, laat nu de merrie maar gauw weer goed komen!!! Vind het zo zielig dat ze nog geprobeerd heeft de kleintjes te helpen