Om te mogen stemmen dien je voor 13 oktober 2005 geregistreerd te zijn. Een ieder mag per categorie (hengsten en merries) 2 stemmen uitbrengen. Deze stemmen tellen even zwaar. De stemmen dienen trouwens per topic in één bericht geplaatst te worden. Je mag dus wel 2 keer stemmen in het hengstveulen topic en 2 keer stemmen in het merrieveulen topic, maar !niet! 3 keer stemmen bij de hengstveulens en 1 keer bij de merrieveulens. Ook 2 stemmen uitbrengen op hetzelfde veulen is niet de bedoeling. Het is niet de bedoeling dat je stemt op het veulen dat door jezelf is opgegeven. Zodra blijkt dat er gestemd wordt door middel van schaduwaccounts, wordt het betreffende veulen uitgesloten van verdere deelname. Als je je niet aan de regels houdt, telt je stem niet mee.
Bij het uitbrengen van je stem mag je een motivatie schrijven, maar hou het overzichtelijk. Dus eerst je stem uitbrengen op de veulens en daarna motivatie (in uiteraard hetzelfde bericht). Berichten zonder stem worden verwijderd.
Er kan gekozen worden uit de onderstaande lijst. Namen die hier niet instaan tellen niet mee, kijk dus goed, anders gaat je stem verloren. (tip, gebruik ctrl-F en typ de naam in)
Wat me rest is een ieder veel succes wensen. Er kan gestemd worden tot maandag 14 november 24.00 uur. Stemmen die daarna geplaatst worden tellen niet mee. Daarna gaat het topic op slot en worden de stemmen geteld. Foto's van de hengstveulens vind je hier: Hengstveulen opgave topic
fighter: omdat hij toch wel een kanjer is en toch zover opgknapt is terwijl hij in het bein zo'n moeilijk start haf.
just a miracle is nummer 2 omdat ik weet hoe moeilijk die merrie drachtig kan worden en het idd een wonder is dat hij geboren is.
De andere staan bij mij toch op nummer 3 en 4, maar helaas kan ik doe niet bij de hengsten inzetten, maar zal ik die bij de merries moeten gaan verdelen.
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 31-10-05 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Aangepast...!
Waarom staan er nou zoveel lekkere hengstenveulens in het topic....
Nummer 1 sinds de eerste dag van zijn leven: Flabbergasting Flake van Skippy1. Adorable en niet meer van je netvlies te krijgen! hmmmmm.....in love!
Nummer 2(wat een zware opgave, kiezen tussen Dave, Lodewijk, He Rocks en Wanagi) is geworden Dave (BH All Inclusive) van Boldly door zijn kleur, vlekverdeling en blik.