?Waar zou ik beginnen
Ehmm de aankomst op de keuring was nogal vrij moeilijk. Het lag er nogal modderig
sommigen moesten zelfs getrokken worden door een tractor. Wij hadden gelukkig 4 x 4 in de auto die we inschakelden 
Na het aanmelden gingen we even een kijkje nemen bij de ring waar we dus helemaal verzopen door de bui over ons kwam gevlogen

Daarna hebben we de paarden klaargemaakt, netjes nog eens gepoetst, opgeblonken
en wat baby olie aan de mondjes en oogjes en we waren er klaar voor! Op weg naar de ring was Forpreza niet zo braaf
Ze sprong alle kanten op omdat ze andere veulens zag in de verte. Kim heeft er een mooi aandenken aan op haar enkel 
We kwamen de ring in en die mens die de naam afriep zei zo: krijgen we nu in de ring: Forpreza di Q..Q..Qui..Quiquanta, ik denk dat deze geimporteerd is uit Italie of Mexico. (ik vond het géén goeie grap
) In de ring ging het vrij goed. Ze werd opgesteld, stond redelijk goed stil. Daarna draven, ging naar mijn mening ook erg goed en daarna moest ze galoperen, de galop ging ook wel goed
Uit de ring gekomen zijn we naar de trailer gegaan en ze erin gezet. Kwamen we tot de conclusie dat we vergeten waren dat ze straks weer de ring in moest (na 6 veulens moesten de 6 in de ring om ze op een stap nog eens te tonen) Dus wij hoofdstel weer op, helemaal weer naar de ring
Ff gestapt in de ring voor de jury en dan weer uit de ring 
Gewacht naast de ring op het resultaat terwijl Forpreza en Quirina lekker stonden te grazen

Forpreza heeft 148 punten behaald (of 74
. De eerste combinatie had 182 punten en de tiende 152. Dus ik ben wel erg tevreden met dit resultaat. Ik had erger verwacht 
Terug de trailer ingestoken en naar huis gereden
Nou het was me wel een dagje 
ohhhh ja jullie willen mss ook wel foto's
hier komen ze 
Voor het vertrek (forpreza ook mooi met naald en draad ingevlochten dankzij kim
)Quirina ook mooi gevlochten nog altijd

Dit waren wat after-keuring foto's

ik die sta te wachten op het binnekomen (ongeduldig
)opstellen:
nu de foto's die ik gekocht heb daar op de keuring!
opstellen:
draven:
galop:
en de moooooiste nu
nou ik ben er tevreden over en jullie?
maar tzal wel overgaan he 
!! 
Meen je dat