.
 .Even een link naar het vorige deel: [KS] Het "Dikke" Buiken Topic 2005
Ik mag toch wel hopen dat Ivanka in dit deel gaat bevallen
 .
.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
 . .
.                                                         

Het komt echt!
 Het komt echt!
 . Ze staat stil in de ontwikkeling
. Ze staat stil in de ontwikkeling  .
 .                                                         

We leven hier gewoon gezellig mee met de mensen en paarden/pony's die met hun laatste loodjes bezig zijn. Voor ons komt er straks het Dikke Buiken Topic 2006
 We leven hier gewoon gezellig mee met de mensen en paarden/pony's die met hun laatste loodjes bezig zijn. Voor ons komt er straks het Dikke Buiken Topic 2006  

.
 .                                                         
 Ivanka moet toch kunnen bevallen in dit deel zou je denken
 Ivanka moet toch kunnen bevallen in dit deel zou je denken 

Die van mij krijgt al bijna weer een buikje
 Die van mij krijgt al bijna weer een buikje  En uier is nu al bomvol!!
 En uier is nu al bomvol!!  

En er zit nog niet zo veel beweging in.
  En er zit nog niet zo veel beweging in.  

MarijeR schreef:Maaruh... Wanneer begint dan Het DikkeBuikenTopic 2006? Toch niet pas als dit topic vol is?
Ik heb net nog even alle 5! de dikke buiken die hier rond lopen geknuffeld. Oke, de ene buik is wat dikker dan de andere maar ze worden zeker dik

. Lijkt mij het leukste.
. Lijkt mij het leukste. ).
).
 ) zitten bellen, die was me al aan het uitlachen
) zitten bellen, die was me al aan het uitlachen  . Ik was er namelijk altijd heilig van overtuigd dat Ivanka eerder zou gaan dan de uitgerekende datum, of nou ja.. misschien wilde ik dat ook wel gewoon
 . Ik was er namelijk altijd heilig van overtuigd dat Ivanka eerder zou gaan dan de uitgerekende datum, of nou ja.. misschien wilde ik dat ook wel gewoon  . Mja, nu loopt ze dus alweer een week overtijd
 . Mja, nu loopt ze dus alweer een week overtijd  .
.  .
.                                                         

) en zelf ben ik eigenlijk ook een echt merrie-mens. Komt misschien ook wel omdat ik nooit echt vervelende pismerries onder mn kont heb gehad, anders was het misschien wel anders geweest
 ) en zelf ben ik eigenlijk ook een echt merrie-mens. Komt misschien ook wel omdat ik nooit echt vervelende pismerries onder mn kont heb gehad, anders was het misschien wel anders geweest  .
.  .
 . .
.  ). En ik hoop op lange benen, dat is iets wat Vank mist namelijk
). En ik hoop op lange benen, dat is iets wat Vank mist namelijk  .
.                                                         

. Hengst of merrie maakt niet uit, mijn man en ik willen een merrie (leuk voor de fok)
. Hengst of merrie maakt niet uit, mijn man en ik willen een merrie (leuk voor de fok)  en mijn zoon wil een hengst ( voor de sport )
  en mijn zoon wil een hengst ( voor de sport )  

.
.