opzoek naar een kraamstal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lesleymoos

opzoek naar een kraamstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 20:48

Mag met de de merrie (qh) van een vriend van mij een eigen quartertje fokken Haha! helemaal leuk natuurlijk, maar nu ben ik eigenlijk opzoek naar kraamstal. Waar ze normaal staat zijn er geen mogelijkheden om haar daar telaten veulenen.

Dus wie kan mij helpen aan adressen waar je een kraamstal kan huren en waar ze ook evt. de wei in kan. Wil wel zelf graag gaan waken,maar het zou wel fijn zij als het een stal is waar mensen ervaring hebben met bevallingen.

Het liefst in de buurt van Montfoort (Utrecht), maar alle adressen zijn welkom.

Faniek

Re: opzoek naar een kraamstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:05

Misschien dat MarijeR je kan helpen? Ik weet het niet zeker hoor of ze dit zomaar doet, maar zij heeft veel ervaring. Fokt welsh cobs en je kunt de bevalling zelf via internet volgen of waken o.d. enige nadeel is dat ze ver weg woont voor jou.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:05

PB kraamkliniek even, die heeft daarvoor juist speciaal, het woord zegt het al, een kraamkliniek! Ze is dierenarts en heeft dus ervaring en know-how!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 07:33

De site van kraamklniniek is: http://www.paardenkraamkliniek.nl
Ik heb nadat Lee haar veulen is verloren veel contact met haar gehad en ze heeft me een vracht aan informatie aan de hand kunnen doen. Absoluut een heel kundig en behulpzaam persoon en dit is natuurlijk een stek waar alle voorzieningen gewoon kloppen.

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 08:13

je kan je paard ook bij dierenkliniek emmeloord brengen