Alle veulentjes niet meer zo nieuwsschierig zijn, maar idioot kijken!
Want weet je dan hou je, je baasjes uren bij je.
Het werkt namelijk als volgt... je baasje wil een mooie foto met de oortjes naar voren, maar jij gaat natuurlijk je mond open doen, je tong uitstekken, je oren naar achter doen en ga zo maar door. Zo blijft je baasje langer! Echt waar... als het niet zo is neem dan contact met mijn manager Fabiola.

Ik en mijn bodyguard. Familie en we lijken op elkaar huh... alleen is zij een stuk dommer...

Ok dan geven we even wat voorbeelden wat je zoal kunt doen.
Je kunt wat gapen etc. mijn bodyguard doet ook vrolijk voor hoe je idioot kunt kijken door de oren raar te doen!

Oren wat meer op zij is natuurlijk ook ten top

Dan zal mijn bodyguard hier u de girafhouding showen alleen ze doet het nog niet perfect beetje jammer!

En hier zal mijn manager eventjes haar tandjes bloot leggen.. ze stond eerst mooi voor de foto en net voor de klik hop hoofd omhoog tanden naar voren dag foto!

En het voorbeeld doen of je aan het eten bent blijft natuurlijk leuk!

PAUZE!!!
Even kroelen met mijn bodyguard..

Ok we gaan weer verder met tong uitsteken dat is niet zo gemakkelijk want je moet op het juiste moment je tong uitsteken! Vlak voordat dat dat ding klik zegt!

We hebben ook nog variatie in gapen namelijk gapen en de ogen raar zetten!

En de laatste voor vandaag is gewoon suf kijken.. dat haten mensen het meest ook al is het nog zo simpel!

Nou dat was de cursus dom voor de foto! Ik hoop dat jullie het in 1 keer snappen... willen jullie nog even een lesje van mij als renpaard dan kan dat natuurlijk. Eerst zal ik nog even vertellen wat ik nog meer heb meegemaakt!
Allereerst wil ik nog even mijn mooie mama laten zien!

Ow ja man damn ik had zoiets leuks gevonden namelijk een ding dat wit was en modder aan zat, maar toch een hele rare smaak had. Mijn baas noemde het een schoen

En ook had ik nog wat ronds ontdekt.
VEULENS PAS OP!!!
Dit ding is erg gevaarlijk! Het beweegt op onbewaakte moment en je kunt er NIET in bijten! Dus pas op.... dit is een waarschuwing!

Ondertussen ben ik erachter dat ik iets met Harry Potter heb... tjah krijg het nu zelfs als bijnaam zo slecht voor mijn niveau!
Maar ja misschien was het jullie al duidelijk waarom nou kijk ik zal het hier even demonstreren:
Harry Potter:

Ik:

Ok dat was het rustige gedeelte wel.
Omdat jullie me even hebben gemist na mijn nachtelijke avontuurtje op de weg hebben wij voor jullie ook nog wat *let op je benen foto's*
Kleine Myron waarmee ik in contact ben maakt regelmatig vlieglessen en dat komt natuurlijk door niet gecontroleerd op je beenwerken te letten he... Ik zal even voordoen hoe het wel moet.
Gewoon keuring netjes rustige galop.
Let op waar mijn hoofd is en mijn benen..

Let op don't try this at home!
Dit is namelijk erg gevaarlijk! Je benen zo dichtbij elkaar brengen om sneller te gaan.... vooral jonge veulens probeer dit niet!

Blijf ook niet de hele tijd klein galloperen, maar maak je ook lang dan krijg je niet zo'n last van je beentjes en heb je ook geen spierpijn!

Ok dan gaan we over naar wat simpele galopjes. Mooi voorbeengebruik.

En flops voetjes van de vloer! Ja Myron hiervan krijg je geen spierpijn!

Dan laten wij u nog een mooi drafje zien

En weer wat goed voorbeengebruik... ja Myron dit heb ik wel van jou geleerd

En op 1 beentje... don't try this at home

En een ererondje voor mij! ZOEF!

Al een tijdje geleden kon ik dit allemaal jongens, maar doe dit niet te vroeg dat is niet goed voor je!

Nou mensen ik ben erg lui en heb het wel weer gezien voor vandaag. Sorry voor de hoeveelheid foto's, maar ja jullie moesten weer bijgespijkerd worden na even he? Nou tot de volgende keer

Zie ook mijn eerder verschenen avonturen:
[KS]Luna verteld: Mama kwijt!!!!
[KS]Luna verteld: Ik word een renpaard!!!
[KS]Luna verteld: Zadel en hoofdstel uitgezocht!!!
[KS]Luna verteld: Ik heb nu ook een mentuigje!
[KS]Luna verteld: Voor de kar incl. DUBBELSPAN!
[KS]Luna's avonturen: Cursus gras eten!