Dus maar foto's in de wei maken. Gelukkig is het veulen iets meer "camerageil" dan mams. 

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus maar foto's in de wei maken. Gelukkig is het veulen iets meer "camerageil" dan mams. 

).
.

Heb dus echt een heleboel foto's waarop hij zo stoer poseert. Heel leuk, want de merrie is helemaal niet zo en haar hoofd gaat op "slaapstand" als ik met de camera aan kom.
Haha, hij staat er elke keer té goed op
!
. Mooi rond is die ook al! Hoe lang moet ze nog, of kan ze in principe elk moment?
Ik had m alleen ff op een klein schermpje gezien met Che, maar hij is er leuk (en natuurlijk al weer wat ouder hier)
Echt een leuk ding
Het is echt een snoepie van een veulen, eigenlijk een brutale donder, en loopt vlot mij achterna in plaats van mammie (surrogaatmammie?
) Ben ook heel benieuwd wat de hengstenhouder ervan vind! Maandag gaat ze er naar toe, spannend!
Ook een erg leuke merrie om te zien

El_vis schreef:wat een geweldig beesssie zeg!!! en mams vond ik al zo geweldig op de keuring vorig jaar!!! kzag hem als het goed is op marktplaats staan, kan dat kloppen? kvind hem echt prachtig joh!