Gelukkig was toen op tijd om de gehele bevalling op foto vast te leggen!
Vandaag was ik ook op stal om foto's te maken van Avenue (ben er elke dag hoor
)...Avenue heeft vandaag voor het eerst een paardensnoepje verorbert. Ze ziet telkens dat Lio een rond appelsnoepje krijgt en vond dat ze dat zelf ook maar eens uit moest proberen...
Hier de foto's van de afgelopen paar dagen, maar allereerst de geboortefoto!
Mams begroet dochter!
30 april... Koninginnedag, dus extra Avenue foto's!
1 mei...

2 mei...
4 mei... Officieel was ze nog niet geboren een maand geleden, maar het blijft 4 april - 4 mei (geboren om 22:45)
Bok bok
Mama graast, maar ik vind mijn grote vriendin ook gezellig. Ik roep haar ook altijd vanuit de wei. Dan roept ze nog terug ook! Avenue! Roep k weer: huhuhu (mijn 'i' is nog niet helemaal goed, dus ik hunnuk nog steeds hoor)

Kom ik aan!
Mijn rem doet het goed hoor, dus ik stopte precies met mijn neus voor dat grijze ding van mijn grote vriendin.
Ik ga weer hoor!
Yeehaw!!!
Poseren gaat steeds beter!
Mama ren nou mee!
Rare sprongen...
Race ik weer voorbij
Heb flink wat kracht in mijn achterbeentjes!
Wat doe ik hier? Een bokje...
Flink gas geven...
Zo hoog en ook nog gek doen... lachuh joh
Mijn mooie oogje met bril
Even tegen mama schuren... Dat publiek op de achtergrond, daar sloof ik mij dagelijk voor uit. Dat vinden ze zo mooi als ik zo ren, dat ze vaak met me mee rennen... Er zit wel een slootje tussen ons, anders sprong ik er zo bij hoor

Het regende best wel buiten, dus mijn grote vriendin heeft mij met een handdoek lekker drooggewreven. Ik rilde een klein beetje. Nu kunnen jullie gelijk zien hoe ik later eruit zie: schimmel grijs!
Ik ben nu best wel moe, dus tijd voor een hapje van mama's restjes en dan een tukkie. Dat doe ik liever alleen met mijn mama... Dus geen foto's hiervan dit keer voor grote vriendin.
Nogmaals mijn hunnukje voor het meeleven met mijn grote vriendin in het Dikke Buiken Topic rondom mijn geboorte en o zo dikke mama. Mama wordt al slanker en is al haar oedeem kwijt gelukkig. Mama is nu erg lief en alleen als ik in haar tepel bijt, krijg ik een bijt in mijn bips. Dan doe ik net als mama als ze boos is: met mijn hoofd schudden! En dan maar snel weer verder met melk tappen.
Weet je wat er zo leuk is aan veulen zijn? Nou nou... je bent iedere maand jarig! Maar tussendoor moet je ook eindeloos poseren, zovaak dat je er soms geen zin in hebt en een potje gaat racen...
http://www.freshfx.nl/bokt/DSCF5450.AVI <-- Filmpje! (8.4 mb groot)
Er zit ook een mooi stuk in waarin ik mijn draf-kunst laat zien...
Meer filmpjes op aanvraag!
Hunnuk Hunnuk
Avenue
Liefs,
grote vriendin, Inge
!! kleine Avenue word stilaan groot eh
1 maand oud alweer! gefeliciteerd