Ik wil jullie vandaag gaan vertellen wat voor mooi hoofdstel en zadel ik heb gekregen. Ik heb zelfs 2 hoofdstellen gekregen!
Want ik moet vet vroeg al mooi lopen want ik ben gewoon een superpaard

Maar allereerst wil ik jullie wel eens voorstellen aan de 2 andere gekken die bij mij in de wei lopen:
Links zie je Fabiola en rechts mijn halfzusje Nikita. Ze zijn wel lief voor me tenzij ik vervelend tegen hun ben..

Kijk toen dacht ik even dat ik mijn moeder kwijt was (zie ook mijn eerder verschenen verhaal: Luna verteld: Mama kwijt!!!)
Nou Fabiola vond het niet zo leuk dat ik maar achter haar liep.
Ze zou me nooit trappen, maar haar dreigende pootje zegt al genoeg...

Nikita wil meestal met me spelen...

..maar ze is soms wat wild want ze wil wel laten zien dat zij bepaald wat voor spelletje!

Mjah nu heb ik nog steeds geen maatje die me kan kriebelen als dat mens met dat zwarte geval dat niet doet... tjah dan moet ik het zelf maar doen!

En ook soms jeuk aan mijn oor dan moet ik schudden...

En je word best moe van dat mens met dat zwarte geval....

Ow ja ik heb ook nog iets ontdekt.... ik kan lekker aan mama's manen knabbelen, maar wederom heeft dat mens met dat zwarte geval dat weer verpest..

Damn mensen de tijd gaat snel ik ontdek nog veel meer...
Ik heb ook nog ontdekt dat aan 1 kant van de zandvlakte (lees: bak) een witte draadding is waar je geen tik van krijgt...

Ow ja

Trouwens... ik heb wel een fijn speelmaatje zolang Nikita mij te groot is... namelijk Vasco die is tenminste kleiner!

Maar nu waar jullie voor kwamen kijken he?
Nou vandaag heb ik een zadel en hoofdstelletje gekregen....
Kijk maar eens:

En ja mijn 2e hoofdstelletje willen jullie ook wel zien toch?

Nou mensen dat was het feest alweer... ik doe mee aan een wedstrijdje dom kijken

Zie ook mijn eerder verschenen verhalen:
[KS]Luna verteld: Mama kwijt!!!!
[KS]Luna verteld: Ik word een renpaard!!!