Ik heb vanmorgen met mijn eigen DA contact gehad en alles doorgesproken. Hij dacht dat alleen het achterste stuk naar buiten was gekomen, het gedeelte wat normaal binnen in kapot gaat zodat je de pootjes blaas dus ziet komen en het water hoort breken.
Ik vond het overigens al zo gek dat ik dat niet hat opgemerkt maar dat was er dus geheel niet haha.
maar goed.
hij vertelde me dat normaal in die placenta een soort sterretje zit wat dus kapot gaat en dan zie je de pootjesblaas. waarschijnlijk is het of gewoon heel erg dik en taai geweest of is de bevalling verschrikkelijk snel op gang gekomen en doorgezet.
Hij zij ook dat zowel talasha als silver er niets aan over hebben gehouden, anders zouden de dingen niet zo voorspoedig gaan als nu.
talasha is zoals altijd, mooi schoon ook vanachter en zilver doet alles wat een veulen behoord te doen.
ook zei hij dat het niet gezegt is dat het de volgende keer weer gebeurd en dat ik me dus absoluut nergens zorgen over hoef te maken.
nou dat doen we dan ook maar niet maar voor de volgende keer zal ik dubbel opletten en ja mocht het nog eens gebeuren dat weet je er nu tenminste iets van af en kan je gelijk handelen he.