hoe zet ik foto,s

Moderators: petraaken, Nicole288

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

nicoletta

hoe zet ik foto,s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 14:15

hai wie weet hoe ik er foto,s op zet ? groetjes Nicoletta

Wie niet van dieren houd is geen vriend van mij

lizzy_lisa

Re: hoe zet ik foto,s

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:39

Zet je foto`s eerst op internet. In bijv: www.mijnalbum.nl. (daar moet je je eerst aanmelden)Dan klik je op de foto die je erop wilt zetten dan klik je een keer op je rechtermuisknop en dan op eigenschappen en dan zie je de code van de foto die doe je kopieren . Dus zo: [img] code foto[/img] dan staat die er op.
Veel succes

www.tinkerhorseskanters.nl
Je liefde van je leven los laten omdat het leven lijden was, is het meest eerlijke, maar ook het meest moeilijke. Tot weerziens....♥♥♥ Wim rust nu maar uit xxxxx ♥♥♥
Jij liep mijn wereld in, hij was nog nooit zo mooi geweest. Jij bent weg en mijn hart is weer van mij alleen, maar het mist jou! Ik had het echt niet willen missen, ik zou het zo weer overdoen!

Oscar
Forumcoordinator

Re: hoe zet ik foto,s

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:10

Dit soort vragen horen eigenlijk op Forumzaken, maar omdat deze vraag al vaker gesteld is, zal ik hier een slotje op zetten.
In het volgende topic staat uitgelegd hoe je foto's moet uploaden en plaatsen:
viewtopic.php?f=53&t=162025

It's not easy being green *** Kermit ***

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten