Papier van mama:
http://www.allbreedpedigree.com/leos+tee+bar
Papier van Papa
http://www.allbreedpedigree.com/broadaniac+jac
Ik hoop dat jullie nog iets weten te verzinnen!! Ik vind het namelijk erg moeilijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(classie is trouwens haar roepnaam, van de merrie, op papier dus Leos tee bar) 
Francis schreef:Ok, ik weet niet wat je al hebt, dus hier maar wat hersenspinsels van mij... Mag je bij de AQHA ook 21 letters/tekens?
Francis schreef:En heet het veulen nu ook Classie op stal, of bedoelde je alleen dat de moeder Classie heet...
Miss Classy Supreme (i.p.v. Miss kun je natuurlijk ook BH, Leos, Jacs o.i.d. zetten)
Supreme Class
Classy goes Broadway (of Hollywood)
Shesa Whole New Class of Shesanother Class
Boldly schreef:Supremaniac... en dan er nog iets achter..
Heb je toch iets van Broadaniac er in verwerkt.. Maar ik weet het niet hoor, het is zo lastig een naam verzinnen!
vind die wel heel leuk 
Ods schreef:Jac This Out is al weg, is een gaaf gefokt dier![]()
Bij de Quarters mogen het 20 karakters zijn, ééntje minder dan bij de Paints.
Mac schreef:Ik had ook al eea verzonnen voor Pepsi's veulen, en uiteindelijk werd het "gewoon" iets dat bij haar paste. Grace dus. En dat werd vanzelf Flirtatious Grace. Shane heette ook heel lang alleen maar "Shane". Die werd later Shane On U. Misschien schiet je dus nog iets te binnen. Ik vind trouwens Jac This Out ook wel erg leuk!
En anders zoiets:
Classy Bay Flame
Broad Bay Light
BH Class Of Tee
Lumber Jacs Tee Bar
BH With Class
Broady schreef:Nee toch ik heb het 2 keer gecheckt op de AQHA site...
Ods schreef:Broady schreef:Nee toch ik heb het 2 keer gecheckt op de AQHA site...
Je hebt
helemaal gelijk, hij heet Jac That Out! Sorry
Ods schreef:
Je hebt
helemaal
gelijk, hij heet Jac That Out! Sorry
Broady schreef:Haha maakt niet uit lijkt ook zo op elkaar!!
Boldly schreef:Ods schreef:
Je hebt
helemaal
gelijk, hij heet Jac That Out! SorryBroady schreef:Haha maakt niet uit lijkt ook zo op elkaar!!
Als ze daar maar niet moeilijk over gaan doen, het mag toch niet teveel op elkaar lijken?