Na een periode van veel schrapen, de hele stal onder mesten, inclusief waterbak
, brak ze om 07.00 uur haar waten en ben ik beneden in de stal gaan kijken.Ze heeft een super makkelijke bevalling gehad, zodra het koppie eruit was kwam ook gelijk het hele veulen op schoot
!!Hij heeft nog geen naam, althans, hij heeft zoveel namen dat ik nog niet kan kiezen
! Zijn stal naam is op dit moment Rocky, ja, super penny naam, maar daar zit een "verhaaltje" achter. Toen ik vroeger klein was en "paardje speelde" was mijn paard altijd Rocky, het was een zwarte hengst, met een bles en witte manen en staart! Nu heeft deze Rocky geen witte manen en staart, maar voor de rest klopt ie! En, hij is mijn Droom hengst!! Waar ik als volwassen "penny" al jaren naar uit kijk!Ik ben echt dol en dol gelukkig met hem! Hij is een breedingstock Paint, net als zijn moeder, maar dat geeft echt helemaal niks, nada noppes, hij is verder ZO geweldig!! Ik ben ZO verliefd!! Jullie hebben geen idee hoe!! Zijn koppie en ogen stralen zoveel vreugde uit en ik weet 100% zeker dat ik in de komende jaren ontzettend van hem en samen met hem ga genieten!!
Simply................................ BEDANKT!! En Obsesed ook natuurlijk, maar die heeft hem niet 11,5 maanden moeten dragen
!Nou, hier zijn dan de foto's van de geboorte:

Kom op nou Vanta!