Oh jeetje wat erg! Ik heb net in de lijst gekeken en ze moest nog tot eind maart? Jezus ... heel veel sterkte!Met de merrie alles goed?
Lieve Saar..Ik vind het verschrikkelijk voor je, ik wou dat ik wat voor je kon doen. Heel veel sterkte de komende tijd.
Ik weet precies hoe jij je voelt, vorig jaar heeft Odess haar veulen verloren op 9 maand en 3 weken... Zo'n vreselijk maar ook herkenbaar plaatje...Mijn pb box staat voor je open.
Wat intens vreselijk ..Ik weet niet wat ik moet zeggen .. Hopelijk komt het volgende veulen (als het er komt) er gezond uit ..Sterkte meis [edit] In ieder geval ziet het koppie eruit alsof hij vredig slaapt
Tjeee.. Ik heb vandaag mijn merrie laten scannen en die bleek leeg te zijn.. Maar dat valt in het niets bij zoiets.. Heel veel sterkte
Je hoopt dat het iedereen bespaart blijft maar helaas... heel veel sterkte!!!Krijg het gewoon koud bij de gedachte dat je zoiets aantreft. Lijkt me vreselijk!
Dit lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken! Krijg er helemaal de kriebels van!Heel veel sterkte ermee! Hoe is het met de merrie?
Even geen woorden, wat een verdriet... Ook mij kun je altijd bellen als je een schouder nodig hebt! Heel veel sterkte, ook vrijdag!
Ik vind het heel erg rot voor je, heb precies hetzelfde meegemaakt nog geen maand geleden. Als je ergens over wilt praten, kan je me altijd een pb sturen. Veel sterkte!
Neeee Dit is echt verschrikkelijk! Ik wens niemand dit toe. We keken er zo naar uit. Ik heb de tranen in mijn ogen staan, het is echt onwerkelijk
Ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen... Zoiets hoop je echt nooit mee te maken en al helemaal niet zo ver in de dracht...Heel veel sterkte...