Het is een bay hengstje.
Het eerste broertje van Bold haar veulen wat nog geboren moet worden..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat je er nog heel veel plezier van mag hebben
!
)Odess schreef:Wat leuk! Nou wordt het voor jou nog spannender
Broady schreef:Hallo allemaal!!
Ik ben Ilona en ben nieuw op bokt!! (zo goed maris?)
Ik vind hem echt zo stoer het veulen hij is echt tof!! Krijg zelf ook een veulentje van broadaniac jac en deze merrie is de moeder van de merrie waarvan ik een veulen krijg dus..... spannend (snappen jullie het nog)
Had vanmorgen ff foto's gemaakt van dit geweldige beesie!! En natuurlijk meteen ff doorgestuurd naar de gene die ook een veulen verwacht van "jac".
Waarschijnlijk is de eerst volgende mijn veulen dus dan zal ik ook zeker weer wat foto's op bokt zetten. (of misschien wil jij dat weer doen maris???) haha.
Kus Ilona
, apart snepje.
Broady schreef:Krijg zelf ook een veulentje van broadaniac jac en deze merrie is de moeder van de merrie waarvan ik een veulen krijg dus..... spannend (snappen jullie het nog)
??
het eerste jacy is geboren

OO hij is leuk zeg gefeliciteerd hooor!!!
calemity_jane schreef:wat een schatje zeg
toch altijd weer jammer als ik het zie dat ik een ruin heb....
! Mac schreef:Broady schreef:Krijg zelf ook een veulentje van broadaniac jac en deze merrie is de moeder van de merrie waarvan ik een veulen krijg dus..... spannend (snappen jullie het nog)
Ik nog wel![]()
Leuk Ilona! Krijgen we nu ook foto's van een drachtige Classie te zien??
Jac heeft goed zijn best gedaan. Als Paintfanaat ben ik natuurlijk heel benieuwd of er ook gevlekte Broadies gaan komen dit jaar!