Remi van zijn mama af

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hanita

Remi van zijn mama af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 18:26

jaja eindelijk is het gedaan. Mijn kleine jongen is van zijn mama af. Eerst moest hij mee naar de dierenarts en hoefsmid. En toen de laatste minuten met mama nog even in de wei spelen. De nieuwe stal klaar gemaakt. Remi dronk zijn galgenmaal en toen uit de wei de stallen in.
Het ging heel goed.

Remi vond het prachtig in de andere stal. Na een paar uur even weer terug om te kijken hij stond lekker rustig. Sonic had er meer moeite mee. Schreeuwen als ze mij zag of de naam van remi hoorde. Maar de kleine man stond rustig te kijken niks aan de hand.

Gistern was het wel meer schreeuwen naar elkaar maar vrij rustig waren ze. Lekker met son gelopen en de uiers afgespoeld met koud water. Het was wel draaien en dribbelen maar ze vond het wel even fijn. sonic en remi even los gegooit in de bak en natuurlijk werdt dat schreeuwen rennen en bokken.
Maar ja het moet gebeuren.

Vandaag ging het al weer beter. Sonic heeft heel rustig met de andere merrie's met veulens buiten gelopen en remi heeft in de binnenbak zitten racen. nog wel veel schreeuwen. maar eenmaal buiten bij de andere paarden vind hij het wel gezellig.

Ik vind het erg goed gaan! Ze blijven heel lief en doen geen gekke dingen. Morgen proberen we remi bij de merrie's met veulens te zetten kijken hoe dat gaat. OK dan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie