boett-deken + veulen?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

boett-deken + veulen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 19:53

Ivanka is geinsemeneerd, nog even afwachten of ze ook daadwerkelijk drachtig is. Maar goed, mocht ze drachtig zijn.. dan heb ik wel even iets om over na te denken, want: Ivanka heeft zomereczeem en loopt 24/7 met een boett-deken rond..

Maar ja, veulen en boett-deken? Gaat dat wel samen?

Zonder boett-deken kan ze niet normaal rondlopen. Dan liggen in no-time de manen eraf, staartwortel kaal en haar buik schuurt ze dan ook open. En alles tot bloedens toe. En dan kan ik weer wel allerlei middeltjes gaan proberen, maar ik heb er al héél veel geprobeerd voordat ik de boett-deken kocht en het werkte allemaal niet of niet goed genoeg..

En misschien is Ivanka niet eens drachtig, maar mocht ze het wel zijn, dan wil ik hier toch wel goed over na hebben gedacht! En misschien al enkele ideeën opgedaan hebben die jullie hierover hebben...


Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:29

Ik denk dat het lastig word als het veulen eraan gaat knabbelen, dan zal er misschien antibijt spul op moeten.
Verder kun je het in de liezen misschien iets omhoogsteken? Kan het veulen makkelijker drinken.

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:33

Gaat meestal prima hoor. Wel uit voorzorg even de neusharen knippen of scheren. Als ze eenmaal een link tussen je deken en drinken hebben, kan je een nieuwe deken kopen. Als ik jou was en je hebt het geld ervoor, een reserve deken aanschaffen. Ik weet niet of er nog besteltijden zijn, maar dan kan het in geval van nood meteen een nieuwe op.

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:05

Ik zal even een foto opzoeken van een fries van een vriendin, die had ook een paard met zomerexceem en een boett-deken met veulen!!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:24

Barvrouwke schreef:
Wel uit voorzorg even de neusharen knippen of scheren.

Hier mis ik de logica een beetje geloof ik... Verward Verward Verward

Irsa

Berichten: 562
Geregistreerd: 02-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:31

Gaat prima hoor een boett deken en een veulentje. Er staan hier twee merries met een boett deken en een veulentje en het drinken gaat prima!
Ze kunnen er zonder problemen bij!
Bij eenmaal andermaal staat trouwens ook een boett deken te koop. Op de foto staat het veulen ook bij de moeder met boett te drinken. Het ultieme bewijs dat het kan toch Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brusi06, claucarlien, Evilou, herr_balou, hokke, Kabayo, Tine1987 en 71 bezoekers