Josie en Ziezoe/Zidaan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Veulen_Kyra

Berichten: 228
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Vlissingen

Josie en Ziezoe/Zidaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 12:42

Zoals jullie eerder deze onderstaande foto hebben zien staan op bokt in KS heb ik nu ook eindelijk een foto van het veulentje van Josie(Jolika)

Afbeelding

Hier is dan het veulentje van Josie,we weten nog niet hoe het heet maar heb de volgende namen al horen vallen Zidaan en ZiezoeAfbeelding

Het is een hengstje,sorry dat de foto wat donker is,is door een opening in de staldeur genomen,moeders valt je aan zodra je te dicht in de buurt van het tweetal komt.Ook in de wei is het geen pretje haar te pakken.
Ondeugd!!! *LOL* *LOL* *LOL*

WAT VINDEN JULLIE VAN HEM????
Ik heb nu een eigen digi gekregen van mijn vriend dus kan ik mooiere en duidelijkere foto's maken dan voorheen.(deed ik het met de digi van mijn mams)
Nou jullie zien en horen snel weer van mij.....
Foto's van Armando heb ik nog niet dus moeten jullie nog effe geduld hebben.Zodra het weer mooi weer is ga ik weer foto's maken van mijn ventje.

Armando nog een paar dagen en dan ben je bij mij,en kan ik elke dag van jou genieten....NIEUW PROFIEL MENSEN!!!


Veulen_Kyra

Berichten: 228
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 18:55

Niemand een mening? Huilen Huilen Huilen

Armando nog een paar dagen en dan ben je bij mij,en kan ik elke dag van jou genieten....NIEUW PROFIEL MENSEN!!!

vivian001

Berichten: 425
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:27

Gefeliciteerd met je hengstveulen. Foto is idd niet zo duidelijk, maar hij heeft wel een mooi koppie. Succes OK dan!

Ebro

Berichten: 218
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Werchter (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:29

De foto is idd niet zo duidelijk, maar hij heeft zo te zien wel een mooi hoofdje. Neem maar gauw meer foto's zodat we hem duidelijk kunnen bewonderen.

groetjes

Veulen_Kyra

Berichten: 228
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 19:32

Is niet mijn veulen hoor,maar van mijn instructrice

Armando nog een paar dagen en dan ben je bij mij,en kan ik elke dag van jou genieten....NIEUW PROFIEL MENSEN!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, AM_Horses, AnsoDM, YvonneV en 13 bezoekers