g*dver.. waarom moet het altijd mis gaan.. *snik*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:46

He wat een vreselijk verhaal heel veel sterkte meid

Leven is als sneeuw, je kunt het niet bewaren. Troost is dat jij er was uren, maanden, jaren. Lieverd ~ Herman van Veen


griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:49


Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 20:26

pff ben er nog kapot van... ik zie dr nu bijna vaker pijn lijden dan gelukkig zijn.. Verdrietig vorig jaar al dr veulen kwijt.. was ook al zo'n drama.. toen weken dat ze niet kon lopen van de hoefbevangeheid.. maandenlang met pijn gelopen.. toen eindelijk bij mij op een andere stal helemaal opgeknapt.. gezorgd dat t veulen niet weer in de sloot kon belanden.. extra voorzichtig gedaan.. en nu.. Huilen heb nu echt zoveel met dr meegemaakt... en iedere keer dachte we weer dat het gebeurd was met dr.. en iedere keer weer knapte ze helemaal op, maar als hij zo doorgaat houd het toch een keer op.. oow ik haat die vent echt zo erg... maar kan niet boos op hem worden, hij trapt me zo van t erf.. gelukkig zijn er dan veel mensen daar die het hem nu ook heel duidelijk zullen maken.. zit echt weer te shaken hier als ik denk aan vamiddag.. Verdrietig

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:32

Ja, Anne dat kan ik mij heel goed voorstellen, dat zal je ook nog wel even blijven houden, dat als je er aan terugdenkt, je weer die verdrietige gevoelens krijgt...Daarom ook goed als je er met iemand over kan praten...hoe is het nu met Meike?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 20:44

ik weet het niet... had net diplomauitreiking van school.. en mag nu niet meer heen... morge ochtend voor me werk moet k heen want moet sochtends en smiddags medicijne geven.. zit alweer bijna te huilen.. denk je dat het goed is dat het veulen eruit is en dat ze weer lekker loopt enz.. krijg je nog te horen dat het nog mis kan gaan.. soms denk ik wel dat het beter is om dr een spuitje te laten geven .. maar dan weken erna gaat het ineens wer heel goed.. en dan doet die eigenaar weer eens wat doms.. en gaat alles weer mis.. k trek dat echt niet.. heb al tig keer geprobeerd dr te kopen, maar aangezien hij vind dat ze niks waard is en hij er geld en plek voor heeft en ik er nu ook alles mee kan vind hij het onzin.. Scheve mond

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:46

Is dat de reden dat je haar niet mag kopen? Dat is toch een vreemde reden? Waarom wil de eigenaar Meike niet aan je verkopen? Mag je haar van thuis wel kopen?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 20:50

pff ja van thuis mocht het wel.. half jaartje geleden.. eindelijk m'n moeder overgehaald.. mocht eht van hem niet Boos! maar mocht dr wel tot de bevalling meenemen naar een andere stal en alle zorg op me nemen.. ds heb dat gedaan.. en het ging weer super goed met dr.. heel erg bedankt voor je steun btw...!!

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:52

Graag gedaan hoor meid, ik kan mij heel goed voorstellen hoe je je moet voelen!!
Maar geeft hij een duidelijke reden waarom je Meike niet mag kopen, wat heeft hij er nu zelf aan???

bri_girl

Berichten: 42
Geregistreerd: 14-02-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 11:42

hij wil haar gewoon houde voor de heb, hij zegt dat ze nix waard is, dus dat het onzin is dat anne haar zou willen hebben. het is echt zown boer, anne en ik worde gek van m! ik ben dr ook nog steeds wel kapot van:(

bri = the name:P

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:04

En als je het nu weer vraagt Anne?Misschien wil hij haar nu wel verkopen...en het slaat inderdaad nergens op hoor, als hij vindt dat Meike niets waars is, waarom verkoopt hij haar dan niet? Verward
Hebben jullie dat ook wel eens gezegd tegen hem?
Hoe is het nu met Meike??

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 13:04

Tjee, de nachtmerrie van elke fokker ...
Veel sterkte en veel succes, zoals Mist al zei met jullie goede zorgen lukt het vast wel!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:53

sterkte hiermee, maar als de merrie stuk is van binnen zou ik niet nog een poging wagen om te gaan dekken. Ik ga zou daar geen geld meer inpompen in de hoop dat ze drachtig wordt en haar lekker van haar pensioen laten genieten.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:01

Is er niemand anders die naar die boer kan gaan voor je en hem geld wil geven voor haar en dat ze dan toch bij jou terecht komt?? Tis een idee natuurlijk.. Zo gaat het helemaal niet goed..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23313
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:43

jeetje zeg...meis wat erg voor je..
en vind het ook niet echt kunnen van die dierenarts dat hij/zij jullie gewoonlaat zitten met dat veulentje...toen wij een doodgeboren veulentje op stal hadden bood ze wel aan om het mee te nemen, maar dat wilden wij niet...

Meis heel heel veel sterkte xxxx

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 13:45

heel erg bedankt iedereen Lachen

het gaat super met dr!! ze loopt onwijs goed zonder dat gewicht van het veulen.. ze kijkt en hinnikt weer vrolijk Lachen en krijgt (helaas) dr eigenwijsheid weer terug Tong uitsteken

dat met die boer, praten heeft bij hem geen nut... als je met een idee komt over de ponys is het helemaal verkeerd en lacht hij je vierkant uit, waarna hij het zelf een paar weken er na wel doet, en vind dat hij het goed bedacht heeft.. er valt niet met hem te praten, ruim 3 jaar proberen we al van alles, en hebben ook een hoop hulp van anderen (volwassenen) die ook met hem praten maar heeft echt geen zin... ik denk eerlijk gezegd dat hij nu ook wel beseft dat ze het niet meer kan...

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:49

Gelukkig zeg dat het beter met Meike gaat!! Wat een opluchting!!! OK dan!
Wat een (zacht gezegd) rare man is die boer, heel jammer dat hij Meike niet aan jou wil verkopen..maar goed...als hij haar niet meer laat dekken, hoop ik dat het beter met haar zal gaan!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:58

Jeetje dat is dan niet zo'n leuke eigenaar. Moest ook wel even slikken toen ik dat las, wel een verhaal zeg. Gelukkig gaat het nu al weer wat beter met haar. Hoop dat ze snel weer helemaal hersteld is... Sterkte

Let love shine so bright

lousje2
Berichten: 56
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: westkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:48

Hey wat jammer zeg dat het niet wil lukken, gaat het nu toch weer wat beter met de merrie?

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Happy_Hippie, YvonneV en 10 bezoekers