Veulen geboren!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Veulen geboren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 09:41

Ge - wel - dig Haha!

Ik wilde het gisteren al typen, maar had niet erg veel tijd (van Koedijk naar Uitgeest fietsen is wat ver...)
Anyway, ik ben daar één keertje eerder geweest, gezien ik daar van de zomer zou komen helpen met ene ponykamp endezo, en nu ben ik dus ook van plan daar les te gaan krijgen van één van de meiden (of van ze alletwee)...

Anyway, de eerste keer dat ik daar kwam, stond Moeder Marina er lekker stevig bij, maar nog niet echt tekens van; 'het veulen kan eraan komen' ofzo, en de eigenaressen hadden me ook nog niks verteld. In iedergeval, toen was ik al gek van Marina...

Maargoed, toen kwam ik gister, na dik een uur gefietst te hebben, daar het land in lopen, en daar stónd me toch een poepig veulen bij de mama in de wei! Echt, mn hart smólt!

(koffievosje, klein kolletje, één wit voetje... en galopperen dat ze doet... Bloos)

En ik wist niet hoe ik het had, dus ik met Laura (een van de meiden) de weide in om Marina zowiezo een beetje te borstelen... En dat veulentje... maandagnacht geboren en zó verlegen, hoe ze je ook áán kijkt... Echt geweldig, kan niet meer wachten tot morgen (vrijdag) om er weer heen te gaan, heb bijna de hele middag bij moeder en veulen in de weide gezeten, alleen maar kijken...

Het diertje galoppeerd zo mooi.

Ohja; ze gaat misschien Jive heten, maar gezien de moeder van Marina Barina heette en de moeder van Barina weer Sarina en van Sarina weer Larina... (endezo) wilde de boer haar Klarina noemen. Maar die naam vond hij zelf ook wel vrij fout, dus ze kijken nog even hoe het gaat met het stamboek. (Een vriendin van me tipte nog de naam Xarina aan, zal het even voorstellen... Tong uitsteken)

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:50

Dit hoort niet op VvdD thuis maar op Kraamstal (KS).
Ik verplaats het topic.

Fiesta, freiberger, what else?

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:48

foto's

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 12:16

Die heb ik nog niet, kan nog een tijdje duren ook, hahaha.
(ik heb geen digicam, ik heb mijn fototoestel nog niet meegehad én de scanner is k'duuk. dus alles zit op het moment even tegen)

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:47

AmyII schreef:
Die heb ik nog niet, kan nog een tijdje duren ook, hahaha.
(ik heb geen digicam, ik heb mijn fototoestel nog niet meegehad én de scanner is k'duuk. dus alles zit op het moment even tegen)


behalve dan dat je een leuk veulen hebt Haha! Proficiat Knipoog Veel plezier Knipoog

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 15:59

Ze is niet 'van mij' maar ik kom daar nu vaak op stal endezo, en gisteren kreeg ik te horen dat ik de moeder, Marina wel mocht verzorgen omdat ik haar helemaal geweldig vind.
Alleen is Marina vaak wat kreupel omdat haar hoeven in het verleden verkeerd bekapt zijn en dus vergroeid zijn, maar dat maakt niet uit, Marina is een gewedig paard in de omgang Lachen Ik be zo trots op der Lachen

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

narretje
Berichten: 334
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 01:17

Zo, jij bent een echte doorzetter Haha! helemaal vanuit Alkmaar naar Uitgeest fietsen om een pony te borstelen!! Gefeliciteerd met het veulen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, siloux, veronique56, Yavanna en 73 bezoekers