Santana is bevallen :D

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xingridx

Santana is bevallen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 06:47

Ja het veulen is er *LOL*
Vanochtend om half 6 geboren, ik zou eigenlijk bij Marianne gaan slapen vannacht, maar het mocht niet van mijn ouders omdat ik vandaag ook weer naar school moet enzo Frusty beetje onzin, want nou stond ik om 5 uur naast mn bed maar ja Tong uitsteken

Ik werd dus om 5 uur wakker gebeld, en ik dacht eerst dat het mn wekker was Tong uitsteken dus toen heb k em weggedrukt en schoot ik opeens recht overeind van: shiit, dat was maaike natuurlijk. gelukkig belde ze nog een keer Haha!

Dus ik mijn broertje en vader wakkergemaakt (want mn broertje wilde de bevalling ook graag zien, die rijdt vaak op Santana) en snel naar stal.
We hadden mazzel, want dr vliezen waren net gebroken volgens mij.
Maar ze had geen haast, het duurde best wel lang voor de beentjes eruit kwamen, en toen bleek dat er maar 1 beentje kwam. Dus Arie heeft even geholpen en toen was ie er binnen no time uit.
Het is een schitterend driekleur veulentje geworden, en weer een hengst Scheve mond stiekem hadden we wel een merrietje gewild, want we hebben nou al 2 hengstjes Tong uitsteken hij is heel erg leuk getekend op zijn hoofdje, en heeft net tussen zijn oren een wit vlekje, echt lief Lovers
Hij heeft nog geen naam, of misschien nu al wel, maar ik weet hem iig nog niet Tong uitsteken Marianne was dr briefje met namen kwijt namelijk Tong uitsteken

Nu alleen nog Labelle, onze laatste hoop op een merrietje dit jaar Tong uitsteken

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3

Jadeooseven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 07:14

Gefeliciteerd! En wat leuk dat je de bevalling gezien hebt.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 08:35

Gefeliciteerd, wat leuk dat je erbij bent geweest! Ben benieuwd naar de foto's! *LOL*

Odessa & Assedo

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:28

ja.. hijs mooi he... hij heet Falko!!! waarschijnlijk maakt mijn moeder morgen *en anders binnenkort* foto's.

Groetjes

Pling Blondie doet het super Pling
Concert Robbiewas super!!!

nadezda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 17:13

Gefeliciteerd , ben ook erg benieuwd naar foto's

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 17:22

gefeliciteerd ben ook erg benieuwd naar foto's

♥Maykey hou van jou voor altijdRust in vrede maatje!! 08-05-00 † 27-07-05♥
PiaffeMedia.nl
Like PiaffeMedia op facebook