Net bij een bevalling geweest!!! (met foto's)

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rinske

Net bij een bevalling geweest!!! (met foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 17:30

Oh, wat geweldig zeg. Ik was 3 jaar geleden bij mijn eigen merrie net te laat, maar nu belde de buurman op dat zijn merrie moest bevallen. Gelukkig midden op de dag Haha! Ik dus snel mijn camera gepakt en daarheen gelopen.
De merrie ging net liggen en ik heb alles op de foto kunnen zetten Lachen
Het is een Ierse merrie die nu een veulen heeft van Casantos (v. Cantos). Ze is al 13 en het is haar eerste veulen, maar ze doet het perfect als zorgzame moeder Tong uitsteken Het veulen stond snel en heeft tot nu toe nog niet gelegen, hij is de hele tijd om zijn moeder heen aan het rennen en aan het drinken. Moeder's wordt er nu al ziek van Tong uitsteken

Hier de link waar ik de foto's heb staan:
http://217.121.41.4//rinske/Suzy/index.html

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:43

Waanzinnig, he! 4 weken geleden ben ik voor het eerst bij de bevalling van een paard geweest en ik vond het in één woord geweldig!! Zo'n bijzonder en voor de merrie intiem moment! Super dat je erbij kon zijn!

Pluk de dag
Voor je in een vaas eindigt...

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:21

wat en ontzettend gaaf kleurtje zeg wat gaaf dat hij je belde en dat je er bij kon zijn erg aardig zo`n buurman maar heb je ook foto`s van het veulen toen ie droog was ben namelijk erg benieuwd naar zijn / haar kleurtje is het een merrietje of een hengstje en natuurlijk wat is zijn of haar naam???

Spoiler:
gefopt haha ja was nieuwschierig!!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 18:58

Mijn accu was leeg toen ie droog was. Het is een merrietje en ze heet Zullie Haha! Ze is schimmel, en dat is HEEL goed te zien. Volgens mij is ze na de veulenvacht al wit Tong uitsteken

nadezda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:07

gefeliciteerd hoor Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie