Foto's Liam (van T@nj@)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:54

Nou, zal ik zelf ook eens reageren Haha!
Ik blijf nog steeds vol bewondering kijken, echt geweldige foto's OK dan! Ik wil ook zo'n camera (pfff, nog even goed sparen Haha! ) echt helemaal geweldig!!!

Hihi, als je nog een keer komt en de zon schijnt wel (erg wrang, toen Marije en haar moeder vertrokken brak het zonnetje door om vervolgens de hele middag volop te schijnen Stoom uit je oren ) zal ik eraan denken om dat vieze oude halster van Eirian haar hoofd te halen Haha! dat is het halster waarmee ik Eirian kreeg, echt erg oud maar zeer goed voor op het land

axeltje"]
:~ Kwijl
Bij elke foto opnieuw een ooooh door het huis Haha! Van mams én mij.
Geweldig! Prachtige foto's!
Tanja als ik jou was zou ik ze allemaal op posterformaat in de huiskamer hangen Knipoog
Hele leuke foto's!!!!! OK dan!
[/quote]

Mooi zijn ze he!
Ik heb het vermoeden dat er ook op jouw comp. nu wel een paar te vinden zijn Haha!
Ik ga overigens een Liam boekje maken, eigenlijk 2, 1 voor mij en 1 voor de nieuwe Eigenaar van Liam, met foto's op verschillende leeftijden, daar zullen er zeer zeker een paar van deze tussen zitten

[quote="Billy"]
Hele gave foto's.
Wanneer ging je ook alweer naar Marco Borsato? Schijnheilig
Ik weet noig steeds niet wie ik het leukste vind, ik vind Freddy wel een erg lief koppie hebben, maar die van Mambo is ook om te kwijlen.
En Eirian....ze zijn gewoon allemaal super
[/quote]

Haha! Freddy is een stuk makkelijker te hanteren dan Mambo (hoewel Fred wel een hele echte Shet is qua karakter, kan ook erg lastig zijn Haha! )
En Mambo's voorpluk zat weer erg mooi Schijnheilig hihi, volgende keer zal ik ze allemaal even toiletteren
Eirian blijft gewoon een geweldige meid maar ze zijn allemaal lief hoor, stuk voor stuk, ook de hengsten (als er maar geen merrie in de buurt is Cool ) ik heb gewoon super lieve hengsten OK dan!

[quote="Summertje"]
Echt hele mooie foto's zeg!
Hij wordt schimmel of niet?
Schattig roze onderlipje, dat heeft ons veulen ook
[/quote]

Klopt, het wordt idd. een schimmeltje

[quote="Jurga schreef:
Fout fout helemaal fout, zo'n veulen wil ik gewoon hebben. Wat een geweldig exemplaartje, zoéén wil ik als ik later groot ben! Die bles past super bij Voice trouwens, ook zo breed van boven. Kanjer hoor Tanja!


Haha! En? Ben je al groot? Hij is te koop hoor (of spreek ik nu voor mijn beurt Axeltje Haha! ), maar voorlopig nog niet, voorlopig nog even fijn bij moeders blijven

Mensen wat een schitterende foto's, ik blijf het zeggen, ben ontzettend onder de indruk, geweldig gewoon, ik glim helemaal Haha! Ik ben nu wel heel erg benieuwd hoe dat eruit moet gaan zien als het zonnetje wel schijnt

Marije, hartstikke bedankt, ik vind het echt helemaal toppie OK dan! OK dan!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:59

Wauw die foto's...die zijn ECHT mooi!
Die laatste van Freddy echt super!.....

Zeg marije....wanneer kom jij bij mij foto's maken....!!!!!

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

skaay

Berichten: 2515
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: ergens in nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 15:37

wat een prachtige foto,s!!
wat voor camera heb je?

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 15:53

Wat een mooie paardjes zeg! Liam is echt zooooooooooooooooo schattig! Hoe hoog is de moeder van Liam?? Wat een mooie foto's trouwens! Ik ben benieuwd hoe mijn pony op die foto's zou staan.. mijn foto's zijn bijna allemaal wazig ofzo... Is de moeder van Liam je verzorgpony ofzo?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:07

Ik ben al groot, maar heb nu de middelen nog niet. Eerst Nimo maar eens helemaal van pap overnemen! Jammer hoor.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:57

marloes-joy schreef:
oh wauw!!!! ik is helemaal fan Lachen
Marije weet je zeker dat je niet eens bij mij in de buurt moet zijn Haha!geweldige foto's!! *LOL*


Als je dan toch naar Marloes gaat, dan zit je al op de goede route richting mij Bloos
(maar ik heb het natuurlijk al helemaal verpest met die opmerking over kangeroes Schijnheilig )

Geweldige foto's zoals gewoonlijk en ook hele mooie ponies Tanja!

Ik weet het, volgende keer schrijf ik ook een wedstrijd uit en dan zorg ik dat Marije wint, tja de prijs moet je dan natuurlijk wel even op komen halen. En als je er dan toch bent......... Tong uitsteken

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 17:00

Cute_12 schreef:
(maar ik heb het natuurlijk al helemaal verpest met die opmerking over kangeroes Schijnheilig )

JA Boos!




Het is zo jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen...
Verhuis toch naar het noorden, dan kom ik wel langs hoor Haha!

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:15

Citaat:
Het is zo jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen...
Verhuis toch naar het noorden, dan kom ik wel langs hoor Haha!

Wij wonen best centraal, daar ligt het niet aan, maar jij komt vast ook wel eens wat zuidelijker....daar wacht ik gewoon op Haha!

En ik vind jouw veulen echt super mooi heeft alleen wel een kangeroekleurtje Lips are sealed maar dat wordt toch zwart (is het nu weer goed?).

Sorry voor het off-topic.

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:17

Hele leuke foto's zeg!
Allemaal hele leuke pony's!
Freddy is inderdaad superschattig!
En Liam natuurlijk ook !!! Prachtig veulen hoor !!!
En zie ik daar nou witte oogschaduw? Zou ie toch meer op pa gaan lijken? Ik hoop maar dat ie voorlopig die mooie aftekeningen van ma nog even houdt... En dan maar afwachten wat het wordt hè?!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:09

T@nj@"]
[quote="Jurga schreef:
Fout fout helemaal fout, zo'n veulen wil ik gewoon hebben. Wat een geweldig exemplaartje, zoéén wil ik als ik later groot ben! Die bles past super bij Voice trouwens, ook zo breed van boven. Kanjer hoor Tanja!


Haha! En? Ben je al groot? Hij is te koop hoor (of spreek ik nu voor mijn beurt Axeltje Haha! ), maar voorlopig nog niet, voorlopig nog even fijn bij moeders blijven
[/quote]

Haha nou denk niet dat ík tegen die tijd al groot genoeg ben om hem te kopen Haha! Dussuh zeg maar rustig dat ie te koop is Tong uitsteken
Al zou ik wel heel erg jarloers worden op Jurga, want die heeft al een leuk stel lopen daar en dan krijgt ze Liam er ook nog bij Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:29

Jurga heeft geen ponystal voorlopig *LOL*. *helaas*
Ik droom al jaren van een Welsh A en zoéén is het helemaal Lovers, maar ja, ondertussen heb ik vier paarden ipv eentje. *oops*
En dan wil ik over een x aantal jaren ook nog eens een veulen van Voice.
Ik moet maar wat ruilhandel doen met andere Bokkers. Jij een maandje Voice, ik een maandje die en die thuis Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 00:52

abigaillover"]
Wat een mooie paardjes zeg! Liam is echt zooooooooooooooooo schattig! Hoe hoog is de moeder van Liam?? Wat een mooie foto's trouwens! Ik ben benieuwd hoe mijn pony op die foto's zou staan.. mijn foto's zijn bijna allemaal wazig ofzo... Is de moeder van Liam je verzorgpony ofzo?
[/quote]

Eirian (de moeder van Liam) is 1.18m, Mambo (de vader van Liam) is 1.15m.
Het zijn niet mijn verzorgpony's maar ze zijn gewoon van mij, alle pony's en het paard op de foto en dan hebben we ook Kevin nog, grote kwpn schimmel, staat niet op de foto want hij is niet zo fotogeniek en gedraagt zich altijd erg sjaggo Haha!

[quote="Buster schreef:
Hele leuke foto's zeg!
Allemaal hele leuke pony's!
Freddy is inderdaad superschattig!
En Liam natuurlijk ook !!! Prachtig veulen hoor !!!
En zie ik daar nou witte oogschaduw? Zou ie toch meer op pa gaan lijken? Ik hoop maar dat ie voorlopig die mooie aftekeningen van ma nog even houdt... En dan maar afwachten wat het wordt hè?!


Yep, witte oogschaduw Haha! Hij zal idd. net als paps gaan worden, is nu al redelijk te zien, hij wordt (naar mijn idee) iedere dag iets grijzer, er ligt nu een grijzige waas over zijn vachtje dus hij wordt zeker zoals zijn paps.
Maar wel heel erg leuk dat hij nu nog de aftekeningen van mams heeft, ik maak iedere keer als hij weer wat verandert wat foto's voor het boekje

Indien er iemand is die graag een Welsh A-tje zou willen, Liam is te koop hoor (brrr, doet mij nu al pijn, moeilijk hoor) maar voorlopig blijft hij bij zijn moeder tot zij het genoeg vind, kan dus zomaar een klein jaartje duren
De kosten van die kleintjes vallen mij overigens mee, ik heb 4 van die kleine donders en 2 Kwpn-ers en de 2 kwpn-ers kosten mij per maand ongeveer het 5 dubbele dan die 4 ukkies Haha! ze eten niet veel, op het moment zelfs alleen maar gras, stal hebben ze niet nodig, afdakje is genoeg, ze moeten alleen niet ziek worden, dan kosten ze hetzelfde als een groot paard Haha!
Maar goed, voorlopig blijft hij lekker bij moeders en wil ik hem ook nog niet kwijt En gaat Liam weg, dan het liefst naar een bekende

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:15

Was Liam een 'ongelukje' dan?

Nou, wel een beeldschoon ongelukkie dan; daar is vast wel een
bekende voor te vinden!

(Ik mag weer eens niet van mezelf Boos! , bah, bikkelhard mens Boos! Boos! Haha! )

Schitterende foto's, Marije, daar kun je inderdaad wel een toko mee
beginnen!!

OK dan!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:29

Wauw wat een foto's. Ik denk stiekem zo dat Tanja ook wel een beetje blij was dat jij het goed had voorspelt, nu heeft ze mega mooie foto's Haha!

Echt leuke!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:11

Wat een prachtige foto's van een stel ontzettend mooie paardjes Lachen
Het veulen is een scheetje Lovers

Gillian

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 21:42

Leuk Tanja dat je het zo bij houdt op foto!
Dan is wel goed te vergelijken hoe ie veranderd!
Ow, wat vind ik het jammer dat ik 'm niet kan kopen... Hij is zo leuk...! Maar er komt vast een goed nieuw baasje voor!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 21:44

Wat een lekker dingetje! En wat een superfoto's! Waardevol om te hebben!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:24

MarijeR schreef:



Het is zo jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen...
Verhuis toch naar het noorden, dan kom ik wel langs hoor Haha!



Haha! jij kan ook naar het zuiden komen Knipoog Schijnheilig

en Tanja...ik denk dat je voor dat schatje een super thuis kunt vinden!

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:39

Mooie foto's weer zeg!! Ben echt jaloers op die camera van jou Knipoog

Enne.. mocht je een keer naar het zuiden komen, wacht dan even een jaar, dan kun je ook gelijk foto's komen maken van Ivanka en Ivanka-jr *LOL*
Je zou iig zo voor fotografe het land door kunnen rijden, tegen betaling uiteraard Knipoog!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:51

Tinne schreef:
Mooie foto's weer zeg!! Ben echt jaloers op die camera van jou Knipoog

Enne.. mocht je een keer naar het zuiden komen, wacht dan even een jaar, dan kun je ook gelijk foto's komen maken van Ivanka en Ivanka-jr *LOL*
Je zou iig zo voor fotografe het land door kunnen rijden, tegen betaling uiteraard Knipoog!


Heel goed idee.... *LOL*

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 00:22

Nee BV, Liam was geen ongelukje, alleen is het een hengst en daar heb ik er al 2 van dus met de tijd denk ik dat hij toch weg gaat, of ik laat hem ruinen en hij blijft lekker hier, ik weet het nog niet helemaal, kan nog alle kanten op met hem
Als iemand zich meld via Bokt die hem graag zou willen hebben en die hem een goed thuis kan bieden dan wil ik hem verkopen en zo niet, blijft hij gewoon lekker bij ons hoor, plek genoeg hier

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: imani_abby en 58 bezoekers