O'Malley heeft haar veulen!!

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Adawi

O'Malley heeft haar veulen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 13:52

O'Malley is een shetje bij ons op de manege die ik vroeger wel verzorgde en nu af en toe help met naar het land brengen enz.
Het is een minishetje die met een hengstje, een merrie en 2 vorige veulens op de wei staan als hobby van de manege eigenaar.

Donderdag gingen ze proberen om O'Malley te vangen op de wei, omdat ze waarschijnlijk binnenkort moest veulenen, maar ze kregen haar niet te pakken en dus ze zouden het de volgende dag wel opnieuw proberen.

Worden ze de volgende dag (dus vrijdag 7 mei 2004) gebeld door mensen die naast het weiland wonen van, meneer er staat een veulen erbij in jullie weide.
Was O'Malley dus die nacht waarschijnlijk bevallen, Nu staat ze lekker op stal met haar veulen.

Het is voor haar het 3e veulen, en al de 3e keer een merrie, vosje en dees heeft echt 3 witte haren als kolletje,ik weet nog niet hoe het heet.
En het is zooooo'n schatje, ze staat nog heel erg wiebelig op de beentjes en zoekt nog echt de uiers, dat is natuurlijk heel erg moeilijk Knipoog

Morgen zal ik foto's maken, ik ben helemaal blij Hyper!:)

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie