Iemand behoefte aan een Pleegmoeder?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Iemand behoefte aan een Pleegmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 18:04

Ik (vanuit de functie secretaris Dutch Paint Horse Club) ben net gebeld door iemand die een merrie heeft, van wie het veulen is doodgegaan (05-05-2004). Zij vroeg of wij iemand wisten die behoefte heeft aan een pleegmoeder (merrie). Zij heeft het ook al op de site van de DPHC gezet, maar ik zet het voor de zekerheid ook even hierop. Ze heeft ook al contact opgenomen met de veulencentrale. Mocht iemand een merrie nodig hebben, bel me dan even: 06-29080035. Dan geef ik het telefoonnummer van desbetreffend persoon.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 18:38

Francisca schreef:
Ik (vanuit de functie secretaris Dutch Paint Horse Club) ben net gebeld door iemand die een merrie heeft, van wie het veulen is doodgegaan (05-05-2004). Zij vroeg of wij iemand wisten die behoefte heeft aan een pleegmoeder (merrie).



Heb ook nog nooit gehoord van een hengst als pleegmoeder Haha!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 18:59

djuno"]
[quote="Francisca schreef:
Ik (vanuit de functie secretaris Dutch Paint Horse Club) ben net gebeld door iemand die een merrie heeft, van wie het veulen is doodgegaan (05-05-2004). Zij vroeg of wij iemand wisten die behoefte heeft aan een pleegmoeder (merrie).



Heb ook nog nooit gehoord van een hengst als pleegmoeder Haha!
[/quote]
djuno;voor als je een mens als pleegmoeder ziet,ter verduidelijking dat het dus een merrie is,snappie?Tis maar hoe je het leest. Knipoog

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 07:07

[/quote]
djuno;voor als je een mens als pleegmoeder ziet,ter verduidelijking dat het dus een merrie is,snappie?Tis maar hoe je het leest. Knipoog[/quote]

Ja, dat bedoelde ik dus Knipoog