Slaap veulentje, slaap :-))

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:27

Zandneus! Lovers Wat een knappertje is het he!
Leuke foto's!

Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:27

Craignethan"]
[quote="Tinne schreef:
Ahh Lovers Wat mooi!!
Hoe groot is hij nu eigenlijk?


We hebben hem vanavond opgemeten, hij is bijna 1 m. (3 dagen oud). Haha!
[/quote]
Dan zal hij nu wel hard gaan groeien.. Mijn Tinkertje was bij de geboorte 1.09 en die zal toch echt wel kleiner blijven dan deze jongen... Lachen En wat een stelten joh!! Echt alleen maar been bijna.. Hoe reageerde de andere (o.a. die van jou) erop?
Veel plezier ermee!!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 23:10

Ik denk ook niet dat hij echt correct opgemeten is, n.l. in het zand van de bak. Ik zal hem van het weekend eens echt goed opmeten (ik zal zo'n kindermeetlatje ophangen in z'n stal Haha! ).

De eerste dag hebben we de paarden gescheiden gehouden, dan had Bonnie tenminste ook rust. De tweede dag hebben we ze bij elkaar gezet, ging goed. Duncan vind het erg leuk zo'n kleintje en wil er graag mee spelen, maar dat mag niet van mams, ze houdt hem op een meter of 3 afstand (mag steeds dichterbij komen, vanavond hebben ze staan snuffelen aan elkaar Lovers ).

Rhona mag af en toe tante spelen, het veulen vergist zich soms in z'n moeder en Rhona, dit zijn foto's van vanavond, Bonnie let op de achtergrond goed op! Cedric staat nu dus bij de verkeerde.:

Afbeelding

Kijken of er melk was, de foto is bewogen, maar het veulen ging heel snel achter Bonnie aan toen hij zijn vergissing bemerkte Haha!

Afbeelding

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:59

Wat is het toch een aandoenlijk ding Lovers !
Ik vind die foto´s waar hij voor die machtige benen van z´n moeder ligt, echt schattig; ondanks dat hij zo "groot" is, ziet hij er daar heel klein uit Lachen !
Lief ook hoe hij daar bij Rhona staat! Leuk hoor, dat het zo goed gaat met het hele spul bij elkaar in de bak Lachen .

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 01:22

wat een heerlijk veulen
aandoenlijk gezicht ook hoe heerlijk dat ze kunnen slapen , mama waakt wel
hij is echt stoer

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:13

Craignethan"]
[quote="Tinne schreef:
Ahh Lovers Wat mooi!!
Hoe groot is hij nu eigenlijk?


We hebben hem vanavond opgemeten, hij is bijna 1 m. (3 dagen oud). Haha!
[/quote]

Ik moest even 2 keer lezen... de eerste keer las ik nl. opgegeten... Bloos! Ik vind het veulen wel echt een schatje zeg! Lovers

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 22:31

Haha! Nee, Vikki, dan zal hij nog eerst wat moeten groeien, nu zit er nog te weinig vlees aan Knipoog

Vanavond heb ik hem even goed opgemeten, op het steen, we kwamen op 1.10 m. uit, dus jouw Tinker is ook geen kleintje Mariska OK dan!