Eerste Champagne Quarter veulen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:01

jeddah zei dat palomino veulens vaak zonder witte manen geboren worden en ik heb dat irl kunnen zien, alleen kan ik niet zien hoe het verder zou verkleuren want vlak na de geboorte van mijn veulen is het veulen (en het was echt een plaatje) overleden, waarschijnlijk had het een te zwak hart want de da had wat hartritmestoornissen opgemerkt. dit schijnt normaal te zijn na een bevalling met stuitligging, maar hij (het was nog een hengstje ook) had een goede reflex om te gaan staan, hij heeft met heel veel moeite 1x gestaan, daarna niet meer, maar zag er verder normaal uit. de da denkt dus achteraf (helaas is het altijd achteraf) dat hij een te zwak hart heeft gehad plus dan nog een stuitligging erbij en het leed was niet meer te overzien. maar als de fotos goed gelukt zijn heb ik iig nog een paar herinneringen daar aan. voor dit prachtige veulen veel geluk en gezondheid gewenst, want gezondheid is het belangrijkste wat er is. een pracht veulen van harte gefeliciteerd!!!

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:07

leuk veulentje zeg!
zou gaarg nog wel eens een foto willen zien als ie die echte champagne-kleur heeft.