[Barncam]Vlekje en Milagro de Luna

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:28

Jeetje Ellen wat vreselijk voor jullie Verdrietig
Gisteravond had ik de cam aanstaan en Milagro lag zo heerlijk lief te slapen. Echt een scheetje Lovers Jullie hebben er alles aan gedaan om hem in leven te houden, heb ik echt bewondering voor.
Dikke knuffel, ook voor Vlekje Lovers

gemske

Berichten: 3548
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:51

Oh nee wat erg! Ellen en Vlekje, heel veel sterkte!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:04

Wat een klap zal dit gegeven hebben, doet het hier ook want dit hadden we niet verwacht
Ik bewonder jullie doorzettingvermogen om er alles uit te halen wat mogelijk is, maar ook inzien wanneer het genoeg is wat zo mogelijk nog moeilijker is...
Ik vind het echt heel erg voor jullie maar die kleine vent heeft een plekje in jullie hart veroverd met zijn knokken, daar zal hij altijd ook blijven ook Lovers
Heel veel sterkte voor jullie allemaal, ook voor Vlekje

Ellebelle
Berichten: 164
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Castle Rock, Colorado, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:23

Bedanlt allemaal voor jullie medeleven. Het is heel moeilijk geweest van begin tot eind met Milo. We hebben alles gedaan wat we konden doen binnen de redelijkheid van wat eerlijk was voor hem. De DA zei dat wij konden proberen te opereren, maar mijn gevoel zei dat hij waarschijnlijk nog meer problemen zou krijgen. Tot nu toe is mijn gevoel juist geweest. Ik heb enorm veel van hem geleerd, en kon het hem niet meer aan doen. Het ging me niet om het geld, want ik zou zo een tweede hypotheek genomen hebben mocht ik het idee hebben gehad dat hij een goede kans zou hebben.
Het laatste ritje naar de kliniek vannacht was vreselijk. Wij wisten niet precies wat er aan de hand was, alleen wist ik dat het niet goed zat. Jan was weg op reis, en ik kan niet alleen de trailer rijden en een veulen vast houden. Mijn buurvrouw heeft toen haar trailer aangeboden, want die had goed licht achterin. Omdat onze trailer al in de oprit stond, moest ze helemaal boven aan de weg parkeren. We probeerden Milo met z'n 2-en te dragen, maar hij was te zwaar voor ons en het was veel te ver. Ons oprit is heuvel op, zo'n 400 meter in het donker. Uiteindelijk hebben wij hem in een kruiwagen moeten doen. Ik ben achterin de trailer gaan staan om Vlekje te kalmeren (zij wou zich telkens omdraaien) en de kleine op een plek houden. Vreselijk. Een rit van 45 minuten voelde alsof het 5 uur duurde. We kwamen bij de kliniek aan, en deed meteen een ultrasound. Toen hebben wij wat vloeistof uit zijn buik getapt en die zat barstensvol met urine. Blaas dus gescheurd. Hij was ook begonnen een navel hernia te ontwikkelen. Met al zijn problemen kreeg ik het gevoel dat ik hem moest laten gaan.
Ik heb vanochtend gebeld met de kliniek. Vlekje lijkt het goed geaksepteerd te hebben, en ik ga haar vanmiddag ophalen. Ben nu de veulen stal aan het schoonmaken zodat ik Musette erin kan doen ipv Vlekje. Lijkt mij beter voor haar, en Muisje moet toch straks erin. Ik hoop echt dat zij het makkelijker zal krijgen met veulenen. Ik moet er niet aan denken dat het ook met haar mis zal gaan.
Ik heb Vlekje opgegeven als "nurse"-merrie, mocht er een moederloze veulen in de buurt zijn. We zullen het zien.

Nogmaals hartstikke bedankt voor jullie medeleven, ik heb zo ontzettend veel berichten gehad gedurende Milo's korte leven. Het is onmogelijk om iedereen persoonlijk te bedanken.

~ Ellen

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:46

nogmaals heel veel sterkte komende tijd, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met vlekje. en als ik het zo hoor lijkt het me je keuze heel reeel, het lijkt me verschrikkelijk om het beestje zo te zien lijden...

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:51

Ik vind het echt vreselijk voor je!! Maar hopelijk heb je heel veel geluk met je andere aanstaande veulen!! Dat heb je dubbel en dwars verdiend!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:56

Wat moet dat een vreselijke rit voor je geweest zijn.
Maar je hebt hem niet langer laten lijden toen je merkte dat er weinig hoop meer was, en dat is ook paardenliefde.
Heel veel sterkte ermee, volgens mij heb je juist met zo'n veulen een enorm hechte band, jullie hebben al zoveel meegemaakt in de korte tijd dat hij hier was. Sterkte ermee...

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:58

Sterkte.... Verdrietig

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:00

He bah, dat lijkt me idd een verschrikkelijke laatste rit.
Ik vind het echt goed van je dat je hem hebt kunnen laten gaan! Je dacht écht aan het paardje, wat redelijk voor hem was. Velen hadden dit anders gedaan en het arme dier hiermee langer laten lijden. Ik heb echt bewondering voor je dat je die stap hebt kunnen zetten!
Heel erg veel sterkte nog en nu maar duimen voor je andere merrie.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:17

Wat een vreselijk nieuws!!!
Ik dacht echt dat het de goeie kant op ging met hem.
Het zal allemaal heel moeilijk voor je zijn geweest.De beslissing en die rit naar de kliniek ook.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en natuurlijk een dikke knuffel voor Vlekje.