ZENSATION na 11 mnd en 11 dgn wachten!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:17

Ik kreeg vanmorgen al een enthousiast mailtje van Marloes. Met 2 fotootjes Lachen (Bokt is geblokkeerd op het werk Boos! ) Wat een poepie!!!! En echt een meesterlijke naam! Ben heel benieuwd naar de foto's als hij naast zijn mama loopt!

Geniet er van, dat heb je zeker verdient!!

Masja

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 10:24

Wat een reacties allemaal Bloos
Ik ben er helemaal stil van.

ik zal nu even proberen het hele verhaal op bokt te plaatsen.

In de nacht van dinsdag op woensdag was mijn merrie rustig.
Woensdag ochtend waren de kegels een stuk groter, maar de merrie nog steeds rustig.
In het weiland gedroeg ze zich wat anders als normaal ze wilde wel naar
buiten maar bleef dicht bij het hek, de ontstane kegeltjes van de afgelopen nacht had ik er afgehaald omdat ik wilde weten hoe snel ze weer terug zouden komen Schijnheilig
Na 2 uur in de wei mocht ze weer naar binnen, tot mijn verbazing zaten er geen kegels meer op Scheve mond , dus terug op stal.
Daar was ze toch iets onrustiger, ik snel naar huis om te douchen en eten
(kreeg bijna geen hap door mijn keel Tong uitsteken ) en weer terug naar stal.
Tot mijn grote blijdschap hingen er nu witte kegels onder OK dan! , en bij
iedere stap die ze maakte spoot de melk eruit, ze stond nog wel gewoon te eten en was erg rustig Vingers aflikken maar dat kon mijn pret al niet meer drukken.
Het hele gevoel van die dag werd voor mij bevestigd ..... het komt eraan!! Knipoog
Inmiddels was het 19.00 uur en belde ik mijn vriend dat hij maar moest komen (we hadden afgesroken dat hij alleen zou komen als ik het nodig vond aangezien hij om 04.30 's ochtends Bloos! van huis moest om te werken)

Daarna werd het ineens erg druk op stal iedereen moest nog zijn paard doen en enkele paarden stonden in dezelfde stal Scheve mond
Mijn merrie werd alsmaar onrustiger.
Rondjes draaien op stal, wel eten, graven enz. ik dus ook Bloos
Bij ieder rondje stond ze kleine beetjes te mesten door heel haar stal.
Imiddels wist ik wel dat ze wachtte op rust en dat het dan niet meer lang zou gan duren. Echter alle anderen dachten dat ze zeker tot de nacht zou wachten (incl vriendje) die nog even wilde gaan slapen Scheve mond ... Clown
Inmiddels was het 21.00 uur en ben ik nog snel de stal gaan mesten en staart gaan vlechten.
Nog steeds stond ze rondjes te draaien, maar op stal waren er nog steeds teveel mensen Scheve mond .
Ik zat ondertussen in mijn luxe tuinhuisje mijn merrie in de gaten te houden middels camera bewaking.
Om 21.45 was iedereen weg en nog geen 10 minuten daarna ging mijn merrie liggen en begon ze met persen Bloos!
Het eerste wat ik zag waren witte voetjes nou jah 'voeten' Schijnheilig
Mijn hemel ik schrok ervan.
Mijn vriend en de stalhouder zijn na 10 min gaan helpen omdat er geen cm schot in zat. De merrie kreeg het veulen duidleijk niet op eigen kracht eruit Scheve mond
Na enkele minuten meezwoegen werd hij dan geboren Lovers
Zoals jullie weten een 'iets' groter gevaarte dan verwacht en dat voor een eerste veulen Bloos
Merrie was ook lelijk uitgescheurd, d'arts is meteen gekomen om te hechten.
Ik ben jullie nog een hoop foto's verschuldigd maar die komen eraan upload site's werken niet optimaal en ik heb weinig tijd door alle viste Bloos

Merrie en veulen maken het goed Lovers, ik ben er dan ook super gelukkig mee!!!
Ze is een erg goede moeder en het veulen is attend zat, begint zelfs al praatjes te krijgen Haha!

Iedereen die op kraamvisite wil komen is welkom, laat het me wel even weten Knipoog

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:50

Leuk verslag Ryvana, fijn dat het allemaal redelijk goed verlopen is OK dan! Nu wachten we nog op mooie buitenfoto's Cheese! Haha!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:24

Mooi verslag.Ik zie het zo voor me
Hele gave naam trouwens.
En nogmaals van harte gefeliciteerd!!!
Heel veel plezier met hem.
Hoe gaat het met de hechtingen?
Heb je ook foto's van de geboorte?We wachten af Haha!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 08:51


Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 09:20

Gefeliciteerd ga ff de foto bekijken wel gave naam