singel past haast niet meer!!!

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rachel15

singel past haast niet meer!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 09:16

mijn verzorgpaard is vandaag 8 maanden drachtig en de singel past nu al haast niet meer!!!! Bloos! ginstern ging ik met haar rijden en ik kreeg haar maar op het eerste gaatje aangesingeld!! ik ging erop en toen lukte het nog 1 gaatje verder! tussen door nog even gevoeld of ze niet dr buik uithoud maar dat deed ze dus niet!! de ene kant zit al helemaal op het laatste gaatje en nu op het 2e gaatje!! het gaat dus opschieten!! alleen wel erg vroeg al z'n dikke buik!! kan er dan iets mis zijn?? of een 2-ling?? Verward ik heb er verder geen verstand van dus vandaar dat ik het vraag... nou ik hoop dat jullie hier iets mee kunne...
groetjes marijke

cavallo one's tu rurnore
(L) hunter (L) yke (L) freule (K) meike (K)
profiel vernieuwd! alleen nog niet helemaal klaar!

Duhelo
Moderator HK, MWS, JHK, JH, VVDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:24

dat verschil van paard tot paard
net zoals bij mensen, die 9 maanden ver zijn en dat je bijna niet merkt dat ze zwanger zijn, en andere die 7 maanden ver zijn en op springen staan
dus dat kan geen kwaad hoor, misschien de DA eens laten opvoelen om te kijken of het geen 2-ling is
en met de singel: een andere singel kopen (misschien 1 met elastiek, is wat p^rettiger voor de merrie)

specialized saddle te koop, buitenkans!
http://www.bokt.nl/markt/ad/424512/spec ... zwart-zgan

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:15

Tot mnd 8 gewoon op het zelfde gaatje door gereden, daarna steeds meer zonder zadel gereden. "t ligt er ook aan hoe het veulen in de buik ligt.

- Offline -

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie