Het Drachtige Merrie Topic!!! (Met Foto)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Iris14

Berichten: 63
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Wolphaartsdijk

Het Drachtige Merrie Topic!!! (Met Foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 21:16

Hey! Ik ik heb een drachtige verzorgmerrie, en het lijkt me wel leuk om daar over te kletsen! Lachen Dus als jij ook een drachtige merrie hebt, kom dan hier lekker kletsen! Knipoog Ik heb een drachtige merrie, ze heeft nog 10 weekjes te gaan. Ze heet Niedoe, is 8 jaar en een bruine KWPN van 1.64. Ik rijdt nog gewoon in de les op haar, en normaal is ze echt een bom Maar maandagavond was ze heel erg rustig Cool Een vanaf dinsdag kreeg ze nu elke dag merriebrokken! OK dan! En de buik is al ontzettend hard geworden, en maandagavond voelde ik het veulentje erg hard schoppen! Bloos Ik ben echt trots op haar. Ze is vaak erg humeurig, maar sinds kort is ze weer wat aanhankelijker Pling Het veulentje gaat trouwens Zienoe heten, ook een Zeeuwse naam dus net als Niedoe. En het kan zowel voor een hengstje als voor een merrie. En dit is haar foto. Ze kmijkt niet erg lief, maar het is ene doormidden geknipte foto Cheese! , met aan d e andere kant een paard waar ze heel boos op is Verward Ik houd jullie regelmatig op de hoogte, het zou leuk zijn als jullie dat ook deden! Koesjahs Iris.

Afbeelding

:#Bokkende DeugNietRijder #01:#

:# I Love Carla 4ever! Party!!


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:46

Daar is heel kraamstal voor.

- Offline -

Iris14

Berichten: 63
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Wolphaartsdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 11:55

Hey! Donderdagmiddag vroeg de eigenaresse of ik even op Niedoe wilde rijden! Haha! Ze was ontzettend fel Woensdagmiddag stond ze in het weitje lekker van het zonnetje te genieten. En ik probeerde weer te voelen en het veulentje schopte er vrolijk op los! Dus iedereen wilde meteen voelen (vooral de jongere kinderen van de manege). En ik ga vanmiddag nog ff borstelen en wie weet nog even rijden? Ik heb trouwens net een aftellijstje gemaakt voor de geboorte, nog 72 dagen (ong. 10 weekjes!) Dus afwachten maar! Koesjahs Iris.

:#Bokkende DeugNietRijder #01:#

:# I Love Carla 4ever! Party!!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 17:03

Succes!
Ons veulen (gomir en mij) is nu 15 dagen.

zou je misschien iets minder EN kunnen gebruiken, leest zo vervelend Clown

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mars, imani_abby, jazzejam, Sanet, XXleonieXX en 31 bezoekers