Rachel nog 6 weken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Rachel nog 6 weken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 17:21

Om precies te zijn 6 weken en 2 dagen. Ik dacht de hele tijd dat ze op 25 april uitgerekend was, maar ik pakte het dekbewijs en daar stond 27 april op. Nog iets langer geduld hebben dus Knipoog Dit keer geen foto's van Rachel, pc was stuk en heb nu een oude, dus helaas kan er geen foto's opzetten. Voor mezelf heb ik haar wel weer gefilmd, vind ik wel leuk om later terug te kijken hoe ze gegroeid is. Je merkt wel dat ze de laatste weken steeds harder gaan groeien. Rachel heeft nog steeds een bolbuik, dus dat wordt een merrieveulen toch Schijnheilig Het veulen heb ik de laatste paar dagen niet meer voelen trappen, maar dat komt vast doordat het veulen ook steeds minder ruimte krijgt doordat hij groter wordt.

Ik heb al een naam bedacht voor het veulen, 1 naam voor zowel een merrie of een hengst, dus daar hoeven we niet moeilijk over te doen. Maandag ga ik een eigen naam aanvragen bij het stamboek en die laten registreren, ook deze houd ik nog even geheim, omdat het afkomstig is van een deel van de veulennaam!

6 weken + 2 dagen = 44 dagen = 1056 uur = 63360 minuten = 3801600 seconden Schijnheilig Wie helpt er mee aftellen *LOL*

Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:25

Ik weet hem ik weet hem Tong uitsteken Ik help wel aftellen hoor, kijken wie er eerder is!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:55

Spannend!!!